იმ დროის მოდას ორი ეპოქის გასაყარი განსაზღვრავდა. ნავთობის პირველმა კრიზისმა ავტოინდუსტრიას პრაგმატიზმის აუცილებლობა დაანახა. მათ დაიწყეს ფიქრი საწვავის ეკონომიაზე და აეროდინამიკაზე. დღეს ამის გარეშე ავტომობილის შექმნა წარმოუდგენელია. მაშინ კი ახალი ხილი იყო. გამოჩნდა ახალი ფორმები, სტილი და გემოვნება. მოკლედ, ეს კიდევ ერთი მნიშვნელოვანი ეპოქა იყო. ქვემოთ
- Plymouth Superbird (1970 წელი)
„პლიმუტი“ დიდი ხანია, „კრაისლერის“ ოჯახმა დაივიწყა, მაგრამ ეს ავტომობილი და მისი ნათესავი „დოჯ ჩერჯერ დეიტონა“ ისტორიაში შევიდა იმით, რომ არიან პირველი სერიული ავტომობილები, რომლებიც ანტი ფრთებით აღიჭურვა. დახვეწილი აეროდინამიკა 425-ცხენისძალიან „სუპერჩიტს“ 300 კმ/სთ სიჩქარის მიღწევის საშუალებას აძლევდა. ეს კი იმ დროს ბევრ სუპერ ავტომობილსაც კი არ შეეძლო.
- Citroen SM (1971)
ამ ავტომობილში შერწყმულია ორი ბრენდის შესაძლებლობები. ესენია ერთის მხრივ, საკუთრივ მოდელ DS-ის საკიდარი და არაერთი სიახლე, მეორეს მხრივ, იტალიური „მაზერატის“ გამოცდილება და დახვეწილი სტილი. SM სწორედ ამ ორი კომპანიის ერთობლივი გარჯის შედეგია.
- De Tomaso Pantera (1972)
„პანტერა“ არის იტალიური დიზაინის და ამერიკული „ფორდის“ წარმოების, 330-ცხენისძალიანი V8 ძრავის ნაზავი. იმ დროს, სწორედ ამ ავტომობილის წყალობით, „დე ტომაზო“ პრესტიჟულობით კონკურენციას „ლამბორგინის“ უწევდა, მაგრამ განგებამ 70-იანი წლების ბოჰემის საყვარელი ავტომობილის მწარმოებელი წარსულს დაუტოვა. „ლამბო“ კი დღესაც არსებობს და სულ უფრო ვითარდება.
- Maserati Bora (1971)
ეს შუაძრავიანი სუპერ ავტომობილი, „ჯუჯაროს“ მიერ შემუშავებული დიზაინით და 310-ცხენისძალიანი V8 ძრავით გამოირჩეოდა.
- Pontiac Firebird Trans Am (1978)
„ცეცხლოვანმა ჩიტმა“ 70-იან წლებში ცხენის ძალები კი დაკარგა, მაგრამ ორიგინალური დიზაინი მიიღო. დაკიდევ, ფილმ „სმოკი და ბანდიტის“ ერთ-ერთი პერსონაჟი გახდა და ამითაც გაითქვა სახელი.
- Lamborghini Countach (1974)
ეს კი ყველა დროის ერთ-ერთი ყველაზე გამორჩეული სუპერ ავტომობილია. ის იმითაც არის აღსანიშნავი, რომ სანტ’აგატა ბოლონეზელთა საფირმო ნიშანი - გილიოტინას ტიპის კარი პირველად სწორედ მასზე დააყენეს.
- Ferrari 512 BB (1973)
შესაძლოა, გარეგნულად ეს ავტომობილი „კოუნტაჩზე“ ნაკლებ ყურადღებას იქცევდა, მაგრამ თავისი ოპოზიტური 12-ცილინდრიანი ძრავით (360 ცხენის ძალა), მასზე სწრაფი იყო.
- Porsche 911 Turbo (1975)
ეს ავტომობილი სპეციალურად, გერმანული ავტობანებისთვის შეიმუშავეს. ის არის პირველი მასობრივი ავტომობილი ტურბო ძრავით. არადა, თავიდან მისი შეზღუდული რაოდენობით წარმოება იგეგმებოდა.
- BMW M1 (1978)
ბავარიული კომპანიის ისტორიაში ეს ერთადერთი სუპერ ავტომობილია. მას ბრენდის ფანები დღესაც მისტირიან და მის შთამომავალს ელიან, მაგრამ გავიდა ათწლეულები და შემცვლელი კვლავაც არ ჩანს. თუმცა მასზე (ახალ M1-ზე) ლამის ყოველწლიურად ახალ ამბებს გაიგებთ. ჰო მართლა, BMW M1-ს შემუშავებაში მონაწილეობა „ლამბორგინის“ სპეციალისტებსაც მიუღიათ.
ასევე დაგაინტერესებთ:
ჩემპიონი ავტომობილები ყველაზე მეტი გარბენით
ასევე დაგაინტერესებთ:
პირველი ალფა რომეო ჰიპერ-ავტომობილის ფასად იყიდება
ასევე დაგაინტერესებთ:
უნიკალური მერსედეს S-კლასი,
რომლის შესახებ ალბათ არაფერი იცოდით
ასევე დაგაინტერესებთ:
მსოფლიოში პირველი სუპერ-ავტომობილი
სარეკორდო ფასად იყიდება
ასევე დაგაინტერესებთ:
უნიკალური მერსედეს 124 უნივერსალი
ასევე დაგაინტერესებთ:
მერსედესმა ჩემპიონი CLK GTR 128 დღეში შექმნა!
ასევე დაგაინტერესებთ:
ეს იყო რევოლუცია საბჭოთა ავტოწარმოებაში
ასევე დაგაინტერესებთ:
იშვიათი BMW 90-იანი წლებიდან
ასევე დაგაინტერესებთ:
BMW-ს ისტორიული, საკულტო მოდელი
ასევე დაგაინტერესებთ:
ფერარის ლეგენდარული მოდელი 30 წლისაა
განსაკუთრებული ექსპონატი მერსედესის მუზეუმიდან
ბენცი, რომელიც სიჩქარის რეკორდისთვის შეიქმნა
ასევე დაგაინტერესებთ:
სპორტული ავტომობილი ისრაელიდან,
რომლის შესახებ ბევრმა არაფერი იცის
ასევე დაგაინტერესებთ:
გავიხსენოთ 90-იანი წლები
როცა საქართველოში მერსედესი ან BMW ფუფუნება იყო
იხილეთ ფოტოგალერეა:
40 მანქანა, რომელიც აუცილებლად უნდა გიყვარდეს!
ასევე იხილეთ:
საუკეთესო ყველგანმავალი!
ასევე იხილეთ:
ეს მერსედესი უერთგულესი მეგობარია
პატარა, მაგრამ ძალიან დიდი BMW
ყველა მამაკაცის ოცნების მანქანა: ლეგენდარული მუსტანგი
მერსედეს W124-ის ხარისხი:
გერმანელმა მილიონი კილომეტრი უპრობლემოდ გაიარა!
ასევე იხილეთ:
რთული წარსულის მქონე ანტიკვარული
მერსედესი 6.6 მილიონ დოლარად გაიყიდა
მერსედესის იშვიათი კუპე, რომლის შესახებ ბევრმა არაფერი იცის
ბრეჟნევის, ლენონის და კლარკსონის ლიმუზინი
ასევე დაგაინტერესებთ:
მსოფლიოში ყველაზე ძვირადღირებულ
ავტომობილს ახლა 56 მილიონად ყიდიან!
97 წლის ბაბუმ ახალი ”ფორდ მუსტანგი” იყიდა! (+ VIDEO)
გაიცანით პაჯეროს დიდი ბაბუა
მერსედესს პიკაპი ადრეც ჰყავდა!
ერთი მახინჯი მანქანის ამბავი: Fiat Multipla
ეს ველური ბენცი სამი AMG GT-ს ფასად გაიყიდა!
საუკეთესო, ან არაფერი? Mercedes S-კლასი (W 140)
ბრაბუსმა 8 კლასიკური მერსედესი განაახლა
აი, ასეთი ყველგანმავალი ჰყავდა მერსედესს 1906 წელს
სამთვალა, რომელიც მისტერ ბინს ნერვებს უშლიდა
ეს სასაცილო მანქანა წარმოუდგენელ ფასად გაიყიდა (+ VIDEO)
ქალწული ბენცი
60-იანი წლების ლეგენდარული კუპე:
Mercedes 250 SE Coupé