IM ბრენდი (ანუ Intelligence in Motion) არის ჩინური კონცერნის SAIC-ის (64% აქციების), ინტერნეტ გიგანტის Alibaba-ს და შანხაის პუდონგის რაიონის ადმინისტრაციის (თითოეული აქციების 18%) ერთობლივი ნაყოფი.
საქართველოს თითოეული მოქალაქე, რომელიც მანქანას საქართველოში ფლობს, კანონმდებლობით ვალდებულია, რომ გარკვეული პერიოდულობით მანქანას ტექნიკური ინსპექტირება გაატაროს.
JD Power-ის მიერ ჩატარებული კვლევის თანახმად, ავტომწარმოებლები სულ უფრო მეტ ტექნოლოგიას აერთიანებენ თავიანთ ახალ მანქანებში, მაგრამ მომხმარებლები უკმაყოფილონი არიან ინოვაციებით.
AUTO BILD-ის ექსკლუზიური ინტერვიუ არნოლდ შვარცენეგერთან. არნი გერმანულ ავტომწარმოებლებს უტევს, ეკოლოგიური ავტომობილებისთვის იბრძვის და ცხოვრების ყველაზე საინტერესო მომენტებს იხსენებს.