გაიცანით Mini Countryman მესამე თაობა
გაიცანით Mini Countryman მესამე თაობა
02.09.2023
Mini Cooper-ის ახალ ჰეჩბეკთან ერთად, მესამე თაობის Mini Countryman კროსოვერმა იხილა დღის სინათლე. ჩინელებს მასთან არაფერი აქვთ საერთო, მაგრამ "გლეხი" მაინც ვერ დაემალა ელექტრიფიკაციას. ის ასევე არის ბრენდის ისტორიაში ყველაზე დიდი მინი მანქანა.

თუ პირველ Countryman-ს R60 კოდით ჰქონდა სიგრძე 4097 მმ, ხოლო მეორეს (F60) - 4297 მმ, მაშინ U25 სერიის ახალ კროსვორს უკვე აქვს 4433 მმ ბამპერებს შორის! ძირითადად, ასეთი ზრდა მიენიჭა გადახურვებს, რადგან ბორბლიანი ბაზა, წინა მოდელთან შედარებით, გაიზარდა მხოლოდ 22 მმ-ით (2692 მმ-მდე). შესამჩნევია სიმაღლის მატებაც: ახლა Countryman-ს
აქვს 1656 მმ წინამორბედის 1557 მმ-ის ნაცვლად. ამ ფონზე, დამატებითი 21 მმ სიგანე (1843 მმ-მდე) თითქმის უხილავია.

გამოდის, რომ ახალმა Countryman-მა BMW X1 და Audi Q3 მოდელების ზომებს მიაღწია. პირველ რიგში, ეს არის ის, რაც იმ მყიდველებს იზიდავს რომლებიც ოჯახებს ქმნიან, მაგრამ მაინც სურთ Mini-ის მართვა.

მინი ჰეჩბეკის მსგავსად, ახალი კროსოვერი აგებულია ახალი დიზაინის ფილოსოფიის გარშემო, სახელწოდებით ქარიზმატული სიმარტივე. ეს გულისხმობს მარტივ ფორმებსა და ხაზებს, გარე დეკორის შემცირებას და ქრომის სრულ უარყოფას. სამაგიეროდ, ისინი ეყრდნობიან განათების ეფექტებს: პარამეტრებში შეგიძლიათ აირჩიოთ სანავიგაციო განათების და უკანა შუქების
სხვადასხვა ნიმუში, ხოლო მანქანის განბლოკვისა და ჩაკეტვისას ნაჩვენებია მსუბუქი ანიმაცია.

გლუვმა ზედაპირებმა, ჩაღრმავებულმა კარის სახელურებმა და უფრო გამარტივებულმა ცხვირმა საშუალება მისცა წევის კოეფიციენტი Cd შემცირებულიყო 0.30-დან 0.26-მდე. მათი წარმოებისთვის გამოყენებული იყო ბორბლების არჩევანი 17-დან 20 დიუმამდე დიამეტრით, გადამუშავებული ალუმინის.

მინიმალისტური ინტერიერი ისევე შექმნილი, როგორც ახალი ჰეჩბეკის. აღარ არის ცალკე ინსტრუმენტების კლასტერი, წინა პანელი დაფარულია ძვირადღირებული ქსოვილით და მასზე რჩება მხოლოდ მრგვალი OLED დისპლეი 240 მმ დიამეტრით, რომელიც პასუხისმგებელია ინსტრუმენტების წაკითხვაზე (ნაგულისხმევად, ზედა სექტორი ეთმობა მათ), და მედია სისტემისთვის და ყველა პარამეტრისთვის. ვიზუალური დეკორაციები ხორციელდება კონფიგურირებადი განათების გამოყენებით, ხოლო დამატებითი გადახდით შეგიძლიათ შეუკვეთოთ დისპლეი მძღოლის წინ.

მულტიმედია - ოპერაციული სისტემით Mini OS 9 და ხმოვანი ასისტენტი, რომელიც ანიმაციურია ინგლისური ბულდოგის სახელად Spike-ის მიერ. არსებობს ოთხი დონის აღჭურვილობა სახელწოდებით Essential, Classic, Favored და John Cooper Works, რომლებიც განსხვავდება დეკორით (ეს უკანასკნელი სპორტული ატრიბუტებით). მინი უარს ამბობს ნამდვილ ტყავზე, ამიტომ რეციკლირებული მასალები (პლასტმასის ბოთლები) ფართოდ გამოიყენება დეკორაციისთვის.

Countryman გახდა შესამჩნევად უფრო ფართო და სტუმართმოყვარე მგზავრებისთვის. უკანა დივანს, როგორც ადრე, აქვს გრძივი რეგულირება (13 სმ დიაპაზონში), ხოლო საზურგეებს აქვს ექვსი პოზიცია, საერთო რეგულირების დიაპაზონით 12 გრადუსი. საბარგულის მოცულობა გაიზარდა 450-დან 460 ლიტრამდე, ხოლო უკანა რიგის დაკეცვით - 1390-დან 1450 ლიტრამდე.

Countryman-ის შუაგულში არის შეცვლილი UKL პლატფორმა მაკფერსონის სამაგრებით წინ და დამოუკიდებელი სამმაჯანი უკანა საკიდარით. დამატებითი გადასახადისთვის შემოთავაზებულია სპორტული შასი ამპლიტუდაზე დამოკიდებული ამორტიზატორებით და მიწის კლირენსით 15 მმ-ით შემცირებული. შიდა წვის ძრავების ვერსიებიც კი შემორჩა, თუმცა აღარ იქნება მექანიკური ტრანსმისია: მხოლოდ შვიდ სიჩქარიანი „რობოტი“ ორი კლანჩით.

საბაზო Mini Countryman C-ს (უკვე Cooper!) აქვს 1.5 ტურბო ძრავა (170 ცხ.ძ., 280 ნმ) და წინა წამყვანი. "საშუალო" Countryman S All4 აღჭურვილია ორლიტრიანი ოთხცილინდრიანი ძრავით (218 ცხ.ძ., 350 ნმ) და სრულამძრავით უკანა ღერძზე გადაბმულობით, ხოლო Countryman JCW All4-ის ტოპ ვერსიას იგივე აქვს. ძრავა 300 ცხ.ძ. და 400 ნმ. ასეთ კროსოვერს აქვს უფრო აგრესიული ძარის ნაკრები და გადაკეთებული შასი, აჩქარების დრო "ასამდე" არის 5.4 წმ, მაქსიმალური სიჩქარე 250 კმ/სთ. მოგვიანებით დიზელის ქანთრიმენიც გამოჩნდება.

პლაგინ ჰიბრიდის ნაცვლად, ახლა არის ორი მთლიანად ელექტრო მოდიფიკაცია, რომელიც გაერთიანებულია BMW iX1 მოდელთან. თავდაპირველ წინა ამძრავ Mini Countryman E-ს აქვს 204 ცხენის ძალა. და 250 ნმ, ხოლო სრულამძრავი Countryman SE All4 აღჭურვილია ორი ძრავით, საერთო სიმძლავრით 313 ცხ.ძ. და 494 ნმ.
]ორივე შემთხვევაში დამონტაჟებულია წევის ბატარეა, რომლის სიმძლავრეა 66,45 კვტ/სთ, პასპორტის დიაპაზონი, შესაბამისად, 462 და 433 კმ. აჩქარების დრო "ასამდე" ორ ვერსიაში არის 8.6 და 5.6 წმ, ხოლო მაქსიმალური სიჩქარე 170 და 180 კმ/სთ.

Countryman-ის კიდევ ერთი მნიშვნელოვანი მეტამორფოზა: მესამე თაობაში ის გახდება პირველი გერმანული წარმოების Mini. პირველი თაობის Countryman იწარმოებოდა ავსტრიაში Magna Steyr-ის ქარხანაში, მეორე თაობა დარეგისტრირდა ნიდერლანდებში VDL Nedcar-ში, ხოლო მომავალი კროსოვერი გამოვა ლაიფციგის BMW-ს ქარხანაში.

ახალი Countryman ევროპულ ბაზარზე 2024 წლის დასაწყისში გამოვა. გერმანიაში ფასები უკვე გამოცხადდა, მაგრამ მხოლოდ ბენზინის ვერსიებზე: Countryman C-ის 40,000 ევროდან ხოლო 60,000-მდე JCW-ის მძლავრი ვერსიისთვის. ელექტრომობილებზე კი დაახლოებით 50 ათას ევროს მოითხოვენ.

ბეჭდვა
ტეგები:
article image
2023-09-04 04:41:09
"BMW ხელახლა იგონებს საკუთარ თავს" - ასეთი პერსპექტიული სლოგანით შედგა ამ კონცეპტის პრემიერა.
article image
Cat Image
2023-09-04 04:05:11
მიუნხენის საავტომობილო შოუზეახალი Mercedes-Benz E-Class: All-Terrain-ის "უგზოობის" ვერსიის დებიუტი შედგა.
article image
Cat Image
2023-09-02 06:28:49
Mini Cooper-ის ახალ ჰეჩბეკთან ერთად, მესამე თაობის Mini Countryman კროსოვერმა იხილა დღის სინათლე.
სხვა სიახლეები
24.08.2018
ბავარიულმა კომპანიამ BMW მესამე თაობის Z4-ი წარმოადგინა, ავტომობილი კიდევ უფრო მეტად ორიენტირებული გახდა მართვის დინამიურობაზე და ბაზარზე კონკურენციას გაუწევს ისეთ ავტომობილს როგორიცაა Porsche 718 Boxster.
სრულად
26.07.2018
გერმანულმა ავტომწარმოებელმა კომპანიამ მის სამოდელო გამაში 2014 წლიდან არსებული წარმატებული მოდელი განაახლა.
სრულად
26.07.2018
Mercedes-Benz-მა მის სამოდელო გამაში სასტარტო სედანი ოფიციალურად წარმოადგინა.
სრულად