ექსპერტების თქმით, ჩინეთის ექსპორტის ზრდა იმაზე მეტყველებს, რომ წლის ბოლომდე ის მაინც წინ წავა და ჩაანაცვლებს იაპონიას, რომელიც ლიდერია
ჩინეთმა უკვე გადააჭარბა ექსპორტის პანდემიამდელ დონეს, ხოლო იაპონია და ტაილანდი მათ დაბრუნებას ჯერჯერობით ვერ ახერხებენ. ციური იმპერია ამას უნდა უმადლოდეს ელექტრომობილებზე გაზრდილ მოთხოვნას. 2022 წელს პლანეტაზე 10 მილიონზე მეტი „მწვანე“ მანქანა გაიყიდა და მათი დაახლოებით 60 პროცენტი ჩინეთშია წარმოებული.
ექსპერტები ჩინური ელექტრომობილების წარმატებას უკავშირებენ იმ ფაქტს, რომ ბატარეებისთვის საჭირო ლითიუმის მიწოდების ნახევარზე მეტი ჩინეთზე მოდის.
ასევე უპირატესობებს შორისაა შრომის დაბალი ანაზღაურება, თავად ელექტრომობილების სიიაფე და მთავრობის გულუხვი მხარდაჭერა. ამ ფაქტორებმა ასევე მიიპყრო მსხვილი უცხოელი მწარმოებლები, როგორიცაა Tesla და BMW, რომლებმაც ააშენეს საკუთარი ქარხნები ამ ქვეყანაში.