ახალი ელექტრო დიაპაზონის პირმშო იქნება სედანი, დაახლოებით ამჟამინდელი BMW მესამე სერიის ზომის, ხოლო BMW i Vision Dee კონცეფცია იყო ამ მანქანის წინამორბედი წლის დასაწყისში. ახლა კი გვაქვს მისი მეორე გამეორება. BMW Vision Neue Klasse სედანი ჯერ
კონცეპტის სიგრძეა 4,7 მ, სიგანე 2,07 მ, სიმაღლე 1,41 მ. ბორბლიანი ბაზა 2,88 მ. და ჯერჯერობით, ეს არის მისი გამოქვეყნებული მახასიათებელი, რადგან ამ ეტაპზე ყურადღება გამახვილებულია დიზაინზე. ერთის მხრივ, ადრიან ვან ჰუიდონკის გუნდი ცდილობდა ამა თუ იმ ფორმით შეენარჩუნებინა BMW-ს ძირითადი ცნობადი მახასიათებლები - ეს არის "ნესტოები" წინა მხარეზე, ორმაგი გაშვებული ნათურები და Hofmeister მოსახვევებიი. მაგრამ ამავე დროს Vision Neue Klasse-ს აქვს ახალი პლასტიკური კორპუსი და გაზრდილი შემინვის ფართობი. ბორბლის დიამეტრია - 21 ინჩი.
სალონი ოთხი ცალკე ადგილით შექმნილია მინიმალიზმის სულისკვეთებით და დასრულებულია რეციკლირებული ნედლეულისგან დამზადებული მასალებით. ჩვეულებრივი დეკორის ნაცვლად არის ფართოდ კონფიგურირებადი უკანა განათება და ტრადიციული ინსტრუმენტების ნაცვლად არის BMW Panoramic Vision დისპლეი, რომელიც იკავებს საქარე მინის ქვედა სექტორის მთელ სიგანეს. მძღოლის წინ არის ხმის კონტროლი და დამატებითი 3D პროექტორი. ყველა ერთად, ეს არის iDrive-ის ახალი თაობა.
Neue Klasse-ის ყველა მოდელს ექნება eDrive ელექტროტექნიკის შემდეგი მეექვსე თაობა 800 ვოლტიანი არქიტექტურით. BMW-ს ამჟამინდელ ელექტრომობილებთან (როგორიცაა i4) შედარებით, ახალი კლასის სედანი ენერგოეფექტურობის 25%-ით და ბატარეის დატენვის სიჩქარის 30%-ით გაზრდის. ბატარეაში ენერგიის სიმკვრივე 20%-ით მეტი იქნება.
სერიული სედანი Neue Klasse მოსალოდნელია 2025 წელს, მას შემდეგ დაუყოვნებლივ მომზადდება მსგავსი ზომის კროსოვერი. ამ ელექტრომობილების წარმოება თავდაპირველად უნგრეთში, შემდეგ კი გერმანიაში, მექსიკასა და ჩინეთში დაიწყება.