რატომღაც, „მერსედეს-ბენც 300 SEL 6.3 პინინფარინა კუპეს“ შესახებ ინფორმაცია არც შტუტგარტელთა ონლაინ მონაცემთა ბაზაშია და იტალიურ ატელიესაც თავის არქივში მისი მხოლოდ ერთი ფოტო აქვს შემონახული. 1970 წელს შექმნილი ეს კუპე ამჟამად ერთადერთ ეგზემპლარად არსებობს და ის ჰოლანდიელს ეკუთვნის. სწორდ მისი დამსახურებაა, რომ ასეთი ავტომობილი არსებობს.
► იმ
ერთ ჰოლანდიელს (მისი ვინაობის გამხელა ოჯახმა არ ისურვა) გერმანული კომპანიისთვის მიუმართავს და მისთვის 1969 წელს გამოშვებულ სედან 300 SEL 6.3-ის ბაზაზე, კუპეს დამზადება უთხოვია, რაზეც უარი მიიღო. ისიც ადგა და თავისი ახალთახალი ავტომობილი „პინინფარინას“ მიუყვანა იგივე თხოვნით. და სერჯო პინინფარინასგან თანხმობა მიიღო.
დიზაინერებმა ბორბლებს შორის ბაზა, ბორბლების კვალის სიგანე, სიგრძე და ავტომობილის წინა კარების სიმაღლე უცვლელად დატოვეს. სამაგიეროდ გადააკეთეს რადიატორი და საქარე შუშა. შეიცვალა წინა საყრდენების დახრის კუთხე, სახურავი თავიდან დაამზადეს (ხელით, ფოლადსგან - მაშინ სად იყო კარბონის კომპოზიტი). შეიცვალა კაპოტი, საბარგული, ფრთსხმულობა, ბამპერები. ორივე დარჩენილი კარი დააგრძელეს. მრგვალი, ვერტიკალურად განლაგებული ფარები პლასტიკატის შავ ჩარჩოში მოათავსეს, თუმცა ახლანდელმა მფლობელმა შავი ჩარჩო ქრომირებულით შეცვალა.
თვითონ სედანი, რომლის შემუშავებაშიც AMG-ს სპეციალისტებსაც მიუღიათ მონაწილეობა (რაც პირცველი შემთხვევა იყო), 6.3-ლიტრიანი V8 ძრავით იყო აღჭურვილი, რომელიც 300 ცხენის ძალას და 588 ნიუტონმეტრს გამოიმუშავებდა - იმ დროისთვის ეს შესაშური მაჩვენებლები იყო. ძრავთან წყვილში 4-საფეხურიანი ავტომტური კოლოფი მუშაობდა. შემკვეთს ავტომობილის გადაკეთება დაახლოებით 100 000 დოლარი დაუჯდა, რაც ახლანდელი კურსით ნახევარ მილიონს აღწევს.
პირველმა მფლობელმა ავტომობილი 1970-იანების ბოლოს გაყიდა. მას დაახლოებით 65 000 კილომეტრი ჰქონდა გავლილი. ახლანდელი მფლობელის ხელში, კუპემ მხოლოდ 6 500 კილომეტრი დაამატა.
► საინტერესოა, რომ „პინინფარინამ“ 1975 წელს „როლს-როისისთვის“ მოდელი Rolls-Royce Camargue შეიმუშავა, რომლის სილუეტიც ძლიერ ჰგავს იმ ერთჯერადი კუპესას, რომელზეც ახლა გიამბეთ...
ასევე იხილეთ:
ბრეჟნევის, ლენონის და კლარკსონის ლიმუზინი
ასევე დაგაინტერესებთ:
მსოფლიოში ყველაზე ძვირადღირებულ
ავტომობილს ახლა 56 მილიონად ყიდიან!
97 წლის ბაბუმ ახალი ”ფორდ მუსტანგი” იყიდა! (+ VIDEO)
გაიცანით პაჯეროს დიდი ბაბუა
მერსედესს პიკაპი ადრეც ჰყავდა!
ერთი მახინჯი მანქანის ამბავი: Fiat Multipla
ეს ველური ბენცი სამი AMG GT-ს ფასად გაიყიდა!
საუკეთესო, ან არაფერი? Mercedes S-კლასი (W 140)
ბრაბუსმა 8 კლასიკური მერსედესი განაახლა
აი, ასეთი ყველგანმავალი ჰყავდა მერსედესს 1906 წელს
სამთვალა, რომელიც მისტერ ბინს ნერვებს უშლიდა
ეს სასაცილო მანქანა წარმოუდგენელ ფასად გაიყიდა (+ VIDEO)
ქალწული ბენცი
60-იანი წლების ლეგენდარული კუპე:
Mercedes 250 SE Coupé
BMW-ს ძველი სამი მუშკეტერი
იხილეთ ფოტოგალერეა:
40 ავტომობილი, რომელიც აუცილებლად უნდა გიყვარდეს
იხილეთ ფოტოგალერეა:
საუკეთესო კლასიკური ავტომობილები