- Mercedes-Benz S-კლასი (W 140)
ეს იყო გერმანული, კერძოდ კი შვაბური ინჟინერიის ხელოვნების ნიმუში, რომელიც მერსედესმა 1991 წელს წარმოადგინა. იმ
- BMW M3 (E36)
1992 წლიდან ბავარიელებმა ყველაზე მაგარ ”მესამე სერიას” ისევ M3 დაარქვეს. E36 დღემდე BMW-ს მოყვარულების (და არა მარტო) ერთ-ერთი უსაყვარლესი ავტომობილია. მისი ძლიერი 3-ლიტრიანი და 6-ცილინდრიანი ძრაცა 286 ცხენის ძალით გამოირჩეოდა.
- Renault Twingo
”S-კლასი”, M3 და ახლა ”ტვინგო”? გეთანხმებით, უცნაური გადასვლაა, მაგრამ ”ტვინგომ”, რომელსაც დამცინავად უყურებთ, მაშინ მთელი ევროპა აალაპარაკა. ”რენო ტვინგო” 1992 წელს გამოვიდა და მაშინვე შეეძლო ის, რასაც დღეს Fiat 500 ახერხებს - ოღონდ, რეტროს გარეშე. ჩვენი გერმანელი კოლეგები წერენ, ”ტვინგომ” მაშინ ყველას გული მოიგო და გაუთბოო. პატარა ფრანგი, რა თქმა უნდა, განსაკუთრებით ქალბატონებს მოსწონდათ. ისევე, როგორც დღეს Fiat 500.
- Porsche 911 (993)
წავედით ისევ სპორტში. უკანასკნელი 911 ჰაერგაგრილების ძრავით. ”პორშემ” ამ მოდელში მეტი აქცენტი გააკეთა იმაზე, რომ მანქანა ყოველდღიური მოხმარებისთვის გამომდგარიყო. დიზაინერმა ლაგააიმ კლასიკური 911-ის უმტკივნეულოდ მოდერნიზება მოახერხა. 3,6-ლიტრიან ბოქსერს საბაზო ”კარერაში” თავიდან 272 ცხენის ძალა ჰქონდა.
- Toyota Supra
330-ცხენისძალიანი იაპონური სპორტული ავტომობილი უფრო მეტი იყო, ვიდრე უბრალოდ The Fast and the Furious. თუკი დავივიწყებთ მიუწვდომელ Lexus LFA-ს, ”სუპრა” უკანასკნელი ”ტოიოტა” იყო, რომელიც ”პორშეს” და კომპანიას ტოლსწორად დაუდგებოდა.
- Opel Calibra
უკანასკნელი ”ოპელი”, რომელიც ავტომოყვარულებს გულისცემას უჩქარდებდა. ”მანტას” შვილს ”კალიბრა” დაარქვეს და ეს მანქანა განსაკუთრებით 2.0 Turbo 4x4-ის სახით მოგვწონდა. ანუ, 204 ცხენის ძალით და სრული ამძრავით. კარგ მდგომარეობაში მყოფი ”კალიბრა” დღეს ძალიან იშვიათია და საკულტო ეგზემპლარი გახდება.
- Chevrolet Corvette ZR-1
დიახ, 80-იანი წლების შვილი უფროა, მაგრამ მაინც. მეოთხე თაობა თავიდან სუსტი იყო და მხოლოდ 1989 წლიდან გამოუშვეს გადასარევი ვარიანტი. ალუმინის ძრავის მქონე ZR-1-ს 375-დან 405 ცხენის ძალამდე სიმძლავრე ჰქონდა და 290 კმ/სთ-ს ავითარებდა.
- Alfa Romeo 156
156-ის უკანა კარის სახელურები C-საყრდენში ჩამალეს. გარდა ამისა, ”ალფას” კლასიკური ცხაურა, გულის ფორმის ”სკუდეტო” ისევ წინა პლანზე წამოწიეს. თამამად შეიძლება ითქვას, რომ Alfa Romeo 156 90-იანი წლების ერთ-ერთი ულამაზესი სედანია.
- BMW M5 (E34)
სპორტული სედანების ერთ-ერთი საუკეთესო წარმომადგენელი, რომელსაც იმ დროს ყველა ის უპირატესობაც ჰქონდა, რითაც ჩვეულებრივი მეხუთე სერია გამოირჩეოდა. თანაც, ბავარიელები მეორე M5-ს უნივერსალის სახითაც უშვებდნენ.
- Lamborghini Diablo
როდესაც Countach-ის შემცვლელი დააანონსეს, იტალიელებმა განაცხადეს, ეს მსოფლიოში ყველაზე სწრაფი სერიული ავტომობილი იქნებაო. ”დიაბლო” 1990 წელს გამოვიდა და 492-ცხენისძალიანი ძრავით 328 კმ/სთ-ს ავითარებდა. მისია შესრულდა. დიზაინი Miura-ს მხატვრის, მარჩელო განდინის შექმნილია.
- Audi TT
Audi TT-ს დიზაინი თავიდანვე მეხის გავარდნასავით იყო. დიდი თუ პატარა ამ მანქანაზე ლაპარაკობდა. სპორტული დიზაინი ყველას მოსწონდა, განსაკუთრებით კი ახალგაზრდებს და ახალგაზრდა ქალბატონებს.
- Mazda RX-7
RX-7-ს 280 ტურბო-ცხენის ძალები ჰქონდა და ეს იყო ტექნიკური მწვერვალი ”მაზდას” ისტორიაში. ის ფაქტი, რომ ევროპაში ბევრმა არ იყიდა, ალბათ უფრო მაღალი ფასის ბრალია.
- Buick Park Avenue
ვიზუალურად ტიპიური ამერიკელი, ტექნიკითა და მიდგომით ოდნავ შეცვლილი. ამ ავტომობილს უკვე წინა ამძრავი ჰქონდა. გარდა ამისა, 8-ცილინდრიანზე უარი თქვეს და 3,8-ლიტრიანი V6 ძრავა ჩაუდგეს. რაც მთავარია, მისი ძრავა 300 000 კილომეტრის გავლის შემდეგაც კი ჯანმრთელი რჩებოდა.
- Nissan 300ZX
განსაკუთრებით კარგი იყო Twin Turbo-ვერსია - 283 ცხენის ძალით და მექანიკური გადაცემათა კოლოფით. ამ მანქანაში გაერთიანებულია სიმძლავრე, 90-იანი წლების შესანიშნავი დიზაინი და ყოველდღიური მოხმარებისთვის საჭირო თვისებები. თუ ეს ავტომობილი თქვენს ფარეხში დგას, ჩათვალეთ, რომ კლასიკა გყავთ.
- Dodge Viper
ამ გრანდიოზული მოდელის შექმნაში თვით კეროლ შელბი მონაწილეობდა. სწორედ მისი გადაწყვეტილება იყო 10-ცილინდრიანიც. გრანდიოზული არა მარტო 394-ცხენისძალიანი სიმძლავრეა, არამედ, პირველ რიგში ძრავის 8-ლიტრიანი მოცულობა.
- Honda Civic Type R
უფრო ხისტი, უფრო დინამიკური, უფრო სწრაფი - სამწუხაროდ, ”ჰონდა” ”სივიკის” Type R ვერსიას მხოლოდ იაპონიაში ყიდდა. 185 ცხენის ძალა 8200 ბრუნზე - ეს უმძლავრესი ჰეჩბექი GTI-ს ქილერი გახლდათ, სერიულად ჰქონდა Recaro-ს სავარძლები და Momo-ს საჭე.
- Mercedes-Benz 500E
საუკეთესო, ან არაფერი. ამ შემთხვევაში ორი საუკეთესო სამყაროს შვილი მივიღეთ, რადგან მძლავრი სედანი 500 E ”პორშესთან” თანამშრომლობის ფარგლებში შეიქმნა. 326 ცხენის ძალის წყალობით 8-ცილინდრიანი ძრავის მქონე სედანი 100 კმ/სთ-მდე 6,1 წამში ჩქარდება.
- Hummer H1
High Mobility Multipurpose Wheeled Vehicle, მოკლედ, Humvee - ეს მანქანა 1991 წელს მილიონობით ადამიანმა ტელევიზორში ნახა და მოიწონა. ერთი წლის შემდეგ კი, AM General-მა მისი ცივილური ვერსიაც გამოუშვა - ასე დაიბადა Hummer H1.
- Jaguar XJ
წინამორბედი XJ40 თავისი დებიუტის დროს, ”იაგუარის” კვალობაზე ძალიან პროგრესული იყო, 1995 წელს კი ბრიტანელები X300-ის შემთხვევაში საქმეს კიდევ უფრო ფრთხილად მიუდგნენ. ძირეულად ახლებურად შექმნილი Jaguar XJ 2003 წლიდან გამოვიდა.
- Honda NSX
80-იანი წლების მიწურუს ”ჰონდაში” გადაწყვიტეს, რომ უკვე დრო იყო, შეექმნათ მანქანა, რომელიც ამ მარკის ტექნიკურ კომპეტენციას მთელ მსოფლიოს დაუმტკიცებდა. Honda NSX-ს აირტონ სენას სული მოყვება! მის 3-ლიტრიან V6-ს 276 ცხენის ძალა აქვს.
- BMW Z3 Coupe
ბევრი მას სპორტულ ფეხსაცმელს უწოდებდა. ამ მანქანაში 321 ცხენის ძალა ღვთის წყალობაა! ეს არის ავტომობილი, რომელიც BMW-ს მოყვარულებს ძალიან უყვართ, სხვები კი - მინიმუმ აფასებენ.
- McLaren F1
370 კმ/სთ ერთ წამში 103 მეტრს ნიშნავს. 90-იანი წლების შუაში McLaren F1-ზე სწრაფი მანქანა არ არსებობდა. სუპერსპორტული ”მაკლარენის” 12-ცილინდრიანი ძრავა, რომელსაც 600 ცხენის ძალა აქვს, BMW-ს შემუშავებულია.
იხილეთ ფოტოგალერეა:
40 მანქანა, რომელიც აუცილებლად უნდა გიყვარდეს!
ასევე იხილეთ:
საუკეთესო ყველგანმავალი!
ასევე იხილეთ:
ეს მერსედესი უერთგულესი მეგობარია
პატარა, მაგრამ ძალიან დიდი BMW
ყველა მამაკაცის ოცნების მანქანა: ლეგენდარული მუსტანგი
მერსედეს W124-ის ხარისხი:
გერმანელმა მილიონი კილომეტრი უპრობლემოდ გაიარა!
ასევე იხილეთ:
რთული წარსულის მქონე ანტიკვარული
მერსედესი 6.6 მილიონ დოლარად გაიყიდა
მერსედესის იშვიათი კუპე, რომლის შესახებ ბევრმა არაფერი იცის
ბრეჟნევის, ლენონის და კლარკსონის ლიმუზინი
ასევე დაგაინტერესებთ:
მსოფლიოში ყველაზე ძვირადღირებულ
ავტომობილს ახლა 56 მილიონად ყიდიან!
97 წლის ბაბუმ ახალი ”ფორდ მუსტანგი” იყიდა! (+ VIDEO)
გაიცანით პაჯეროს დიდი ბაბუა
მერსედესს პიკაპი ადრეც ჰყავდა!
ერთი მახინჯი მანქანის ამბავი: Fiat Multipla
ეს ველური ბენცი სამი AMG GT-ს ფასად გაიყიდა!
საუკეთესო, ან არაფერი? Mercedes S-კლასი (W 140)
ბრაბუსმა 8 კლასიკური მერსედესი განაახლა
აი, ასეთი ყველგანმავალი ჰყავდა მერსედესს 1906 წელს
სამთვალა, რომელიც მისტერ ბინს ნერვებს უშლიდა
ეს სასაცილო მანქანა წარმოუდგენელ ფასად გაიყიდა (+ VIDEO)
ქალწული ბენცი
60-იანი წლების ლეგენდარული კუპე:
Mercedes 250 SE Coupé