მისი პირველი ეგზემპლარი მარანელოში 1987 წლის 21 ივლისს გამოუშვეს. ავტომობილი კომპანიის დაარსებიდან 40 წლის იუბილეს მიეძღვნა. დღეს ის უკვე კლასიკური ავტომობილების ელიტარული კასტის წევრი გახდა.
- „ფერარი F40“ შუაძრავიანი, უკანაამძრავიანი სუპერავტომობილია, რომლის წარმოებაც მხოლოდ ხუთი წელი გაგრძელდა.
ავტომობილი აღჭურვილია 3.0-ლიტრიანი V8 ძრავით, რომელიც წყვილი ტურბო კომპრესორის დახმარებით, 478 ცხენის ძალას ავითარებს. ეს აგრეგატი მოდელ „288 GTO ევოლუციონეს“ ძრავის გაუმჯობესებული
„ჩვენ განსაკუთრებული ყურადღება ძრავის წონის შემცირებას დავუთმეთ. ამაში მაგნიუმის შენადნობების ინტენსიური გამოყენება დაგვეხმარა. ამ მასალით ზეთის კარტერი, ცილინდრების თავის ხუფი და შემშვები კოლექტორი, ასევე გადაცემათა კოლოფის სამაგრები დავამზადეთ. მაგნიუმის შენადნობი ალუმინისაზე დაახლოებით ხუთჯერ მეტი ღირდა და მანამდე ეს მასალა ამ რაოდენობით საგზაო ავტომობილებზე არავის გამოუყენებია“, - ყვება ბონფიჯოლი.
„პინინფარინას“ ყოფილი დიზაინერი ლეონარდო ფიორავანტი ამბობს, რომ F40-ის სტილი, ავტომობილის გამორჩეული ტექნიკური აღჭურვილობის გარეგნული ასახვაა. ის აერთიანებს სიჩქარეს და უსაზღვრო შესაძლებლობებს.
ტესტმრბოლი დარიო ბენუცი კი დასძენს, რომ პირველი პროტოტიპები ძნელი სამართავი იყო: „მძლავრი ძრავის მოსათვინიერებლად, მანქანა თითქმის ყველა ასპექტში გადასაკეთებელი გახდა. ამას კი უამრავი ტესტი დასჭირდა. საჭირო იყო როგორც ტურბოკომპრესორების, ასევე მუხრუჭების, საკიდარის, საბურავების და სხვა კვანძების სრულყოფა. საბოლოო პროდუქტი, შესანიშნავი აეროდინამიკით და მაღალ სიჩქარეზე სტაბილურობით იყო გამორჩეული. და ეს იმ დროს, როცა არც საჭეს და არც მუხრუჭებს, გამაძლიერებელი არ ჰქონდა და არც ელექტრონული დამხმარე სისტემები არსებობდა. ავტომობილის მართვა მძღოლის ოსტატობას და გამოცდილებას მოითხოვდა. საჭის მექანიზმი ზუსტი იყო, მანქანას გზა კარგად ეჭირა, მძლავრი მუხრუჭები სწრაფ შენელებას უზრუნველყოფდა. ამ ყველაფერთან ერთად, ძრავის სიმძლავრე, საგზაო ავტომობილს შეუდარებელ აჩქარებას ანიჭებდა“.
იხილეთ ფოტოგალერეა
Ferrari F40-ის დეტალური ფოტოები
ასევე დაგაინტერესებთ:
განსაკუთრებული ექსპონატი მერსედესის მუზეუმიდან
ბენცი, რომელიც სიჩქარის რეკორდისთვის შეიქმნა
ასევე დაგაინტერესებთ:
სპორტული ავტომობილი ისრაელიდან,
რომლის შესახებ ბევრმა არაფერი იცის
ასევე დაგაინტერესებთ:
გავიხსენოთ 90-იანი წლები
როცა საქართველოში მერსედესი ან BMW ფუფუნება იყო
იხილეთ ფოტოგალერეა:
40 მანქანა, რომელიც აუცილებლად უნდა გიყვარდეს!
ასევე იხილეთ:
საუკეთესო ყველგანმავალი!
ასევე იხილეთ:
ეს მერსედესი უერთგულესი მეგობარია
პატარა, მაგრამ ძალიან დიდი BMW
ყველა მამაკაცის ოცნების მანქანა: ლეგენდარული მუსტანგი
მერსედეს W124-ის ხარისხი:
გერმანელმა მილიონი კილომეტრი უპრობლემოდ გაიარა!
ასევე იხილეთ:
რთული წარსულის მქონე ანტიკვარული
მერსედესი 6.6 მილიონ დოლარად გაიყიდა
მერსედესის იშვიათი კუპე, რომლის შესახებ ბევრმა არაფერი იცის
ბრეჟნევის, ლენონის და კლარკსონის ლიმუზინი
ასევე დაგაინტერესებთ:
მსოფლიოში ყველაზე ძვირადღირებულ
ავტომობილს ახლა 56 მილიონად ყიდიან!
97 წლის ბაბუმ ახალი ”ფორდ მუსტანგი” იყიდა! (+ VIDEO)
გაიცანით პაჯეროს დიდი ბაბუა
მერსედესს პიკაპი ადრეც ჰყავდა!
ერთი მახინჯი მანქანის ამბავი: Fiat Multipla
ეს ველური ბენცი სამი AMG GT-ს ფასად გაიყიდა!
საუკეთესო, ან არაფერი? Mercedes S-კლასი (W 140)
ბრაბუსმა 8 კლასიკური მერსედესი განაახლა
აი, ასეთი ყველგანმავალი ჰყავდა მერსედესს 1906 წელს
სამთვალა, რომელიც მისტერ ბინს ნერვებს უშლიდა
ეს სასაცილო მანქანა წარმოუდგენელ ფასად გაიყიდა (+ VIDEO)
ქალწული ბენცი
60-იანი წლების ლეგენდარული კუპე:
Mercedes 250 SE Coupé