მსოფლიოს საავტომობილო ბაზარზე ახალი სტანდარტების დამკვიდრება BMW-ს ყოველთვის კარგად გამოსდიოდა. 8-ცილინდრიანი ძრავები მეორე მსოფლიოს ომის შემდგომ გერმანიაში, ორკარიანი სპორტული სედანები, ელექტრომობილები სერიულად შექმნილი კარბონის ძარით, აღარაფერს ვამბობთ დიზაინერულ ინოვაციებზე - ფაქტი ის არის, მიუნხენელებს ყოველთვის ახასიათებდათ სხვებზე მეტი სითამამე.
2007 წელს წარმოდგენილი X6-იც BMW-ს ყველა
შესაბამისად, ცხადია, რომ X6 ასეთი საქმიანობებისთვის, თავისი კუპესებრ ვარდნადი სახურავის გამო, გაცილებით ნაკლებად გამოსადეგია, ვიდრე, მაგალითად, იგივე X5. მაგრამ მიუხედავად ამისა, X6, პრაქტიკული თვალსაზრისით, ნამდვილად არ არის ისეთი გამოუსადეგარი, როგორც ამას მისი ბევრი კრიტიკოსი ამტკიცებს. საქმე ისაა, რომ მასაც შეუძლია 3,5 ტონამდე ტვირთის წათრევა; მასაც აქვს საკმაოდ კარგი, 220-მილიმეტრიანი კლირენსი და მასაც აქვს ამ კლასის ავტომობილისთვის ასე საჭირო სრული ამძრაობა. და რაც უნდა ითქვას, სალონის უკანა ნაწილში ორი ზრდასრული მგზავრი ღრმად, მაგრამ რეალურად ნორმალურად თავსდება. სხვა საქმეა, რომ BMW ამ ავტომობილის სალონის უკანა ნაწილში სამი მგზავრის ადგილს მხოლოდ 2011 წლიდან გვთავაზობს, მანამდე კი X6 სუფთა 4-ადგილიანი SUV-კუპე იყო.
ასე რომ, თუ უკანა სავარძელზე მგზავრები მუდმივად არ გყავთ, X6-ის ტევადობა ნამდვილად დაგაკმაყოფილებთ. ყოველდღიურობისთვის სერიოზული მინუსია ის, რომ უკან ხილვადობა მნიშვნელოვნადაა შეზღუდული. ამიტომაც იყო, რომ BMW-მ, X5-ისგან განსხვავებით, X6-ს უკანა პარკინგ-სენსორები სერიულ კომპლექტაციაში ჩაუდო. უკანა ხედვის კამერა კი მაინც დამატებით ოფციად დატოვა და უნდა ითქვას, რომ კამერა ჯობია.
BMW X6-ის პირველ თაობაში დრამატულ სისუსტეებს ტყუილად მოძებნით. ამ თვალსაზრისით, პრაქტიკულად X6-საც ეხება ის ყველაფერი, რაც X5-ის შესახებ იცით: X6 საკმაოდ გამძლე და სანდო ავტომობილი გამოდგა. ამ ავტომობილით თვით ის მფლობელებიც კმაყოფილები არიან, რომლებიც ბევრს დადიან. ოღონდ, ასეთები თითქმის ყოველთვის 3-ლიტრიან ტურბოდიზელს ირჩევენ ხოლმე, რომელიც ერთი (30d), ორი (35d/40d) ან სულაც სამი ტურბოდამბერით (M50d) იწარმოება.
ცხადია, ფიქსირდება ისეთი შემთხვევებიც, როცა ამძრავი ჯაჭვი წყდება, ანაც ტურბოდამბერი კვდება, მაგრამ ასეთი შემთხვევები, გაყიდული ეგზემპლარების რაოდენობასთან შედარებით, რეალურად ძალიან მცირეა. AUTO BILD-ის მასშტაბური გამოკითხვების შედეგად ჩანს, რომ ძრავის სერიოზული პრობლემა X6-ის მფლობელების 3 პროცენტზე ნაკლებს შეექმნა და უამრავმა ეგზემპლარმა 200 000-ზე მეტი კილომეტრი ძრავის ყოველგვარი პრობლემების გარეშე გაიარა.
წინა დაკიდების და ზოგადად სავალი ნაწილის პრობლემებს მფლობელების მხოლოდ 15 პროცენტი უჩიოდა. სამაგიეროდ, მოსალოდნელზე ხშირია ღერძის სახსრების და მოხვევის სისტემის საბრუნი მუშტის ცვეთა უკვე 70 000 კილომეტრის გავლის შემდეგ - ანუ, საკმაოდ ადრე. როდესაც მეორად X6-ს ყიდულობთ, ყურადღება მიაქციეთ, რომ ავტომობილს გერმანული ტექ-დათვალიერება (TUV) ახლო წარსულში ჰქონდეს გავლილი, რაც იმის დასტური იქნება, რომ ამ კონკრეტულ ეგზემპლარს ეს პრობლემები არ აქვს. ყურადღება უნდა გამახვილდეს იმაზეც, რომ X6-ს ხშირად უყენებენ ხოლმე განიერ დისკებს, რითაც სახსრებზე ზეწოლა იზრდება. და საერთოდაც: X6 მგრძნობიარედ რეაგირებს არაქარხნულ დისკებზე. X6-ის მფლობელები ჩვენთან მიმოწერაში ხშირად წუწუნებენ იმაზეც, რომ სადაზღვეო კომპანიამ მათი ავტომობილი ზედმეტად მაღალ ფასად დააზღვია.
X6-ის მფლობელები უმეტესად BMW-ს ერთგული მოყვარულები არიან და ნახევარზე მეტს მანამდეც BMW ჰყავდა და ორ მესამედზე მეტი ამბობს, რომ მომავალშიც BMW-ს შეიძენს. მათგან მხოლოდ ნახევარი აცხადებს, რომ მეორე თაობის X6-ზე გადაჯდება, დანარჩენებს კი უფრო პატარა, მაგრამ იდენტური ფორმის X4 აინტერესებს. ეს უკანასნელიც SUV-კუპეა - ოღონდ, X3-ის ბაზაზეა შექმნილი. ხოლო კითხვაზე, რას შეიძენენ, თუკი BMW-ზე საერთოდ უარს იტყვიან, მათი პასუხი უმეტესად ასეთია: Porsche Macan-ს, ან Porsche Cayenne-ს.
დასკვნა
BMW X6-ის პირველი თაობა იმაზე გამძლე, სანდო და ხარისხიანია, ვიდრე მოველოდით. ამავდროულად, არც ისეთი არაპრაქტიკულია, როგორც ბევრი ფიქრობს. ამ მოდელს გერმანიაში ყველაზე ხშირად იპარავენ და, სამწუხაროდ, X6-ით ხშირად ყვებიან ავარიებში. მის ტექნიკას დრამატული სისუსტეები არ ახასიათებს. ფასი კი მდგრადობას ინარჩუნებს, რადგან X6-ზე დიდი მოთხოვნაა. უფრთხილდით მანიპულაციებს - X6 ერთ-ერთი ლიდერია იმ ავტომობილების სიაში, რომლებსაც ყველაზე ხშირად უყრიან გარბენს.
მარტინ ბრაუნი
BMW X6-ის ერთ-ერთი უმთავრესი ალტერნატივა მეორადების ბაზარზე არის Porsche Cayenne. პირველი თაობის დიზელს (2010 წლამდე, 3.0-V6, 240 ცხენის ძალა) გერმანიაში ისეთივე ფასი აქვს, როგორიც X6 30d-ს 245 ცხენის ძალით.
გაგეცინათ? დიახ, ეს არის SsangYong Actyon. ვიცით, რომ BMW-ში ამის მოსმენა არ უყვართ, მაგრამ ეს კორეული ავტომობილი დიზელის 2-ლიტრიანი ძრავით (141 ცხენის ძალა) პირველი 4-კარიანი SUV-კუპე იყო, რომელიც ევროპაში გამოჩნდა (2006-2010).
ასევე იხილეთ:
ღირს თუ არა ამ ჯიპის ყიდვა?
საუკეთესო, ან არაფერი? Mercedes S-კლასი (W 140)
ასევე იხილეთ:
რომელი მანქანების შენახვა ჯდება ყველაზე იაფი?
ასევე იხილეთ:
ერთ-ერთი ყველაზე უნაკლო მერსედესი
ამ ჰიბრიდს შეგიძლიათ თამამად ენდოთ!
მანქანა, რომლის შეძენას არ ინანებთ: Honda CR-V
მანქანა მარადისობისთვის (+VIDEO)
რას უნდა მივაქციოთ ყურადღება Mercedes GLK-ს შეძენისას?
Mercedes GLK 100 000-კილომეტრიანი ტესტის შემდეგ (+VIDEO)
\
ფრთხილად ამ მანქანებთან!
როგორი მანქანაა 10 წლის E-კლასი?
ასევე დაგაინტერესებთ:
რა რჩება მანქანისგან 19 წლის შემდეგ? (+ VIDEO)
მილიონერი BMW, რომელიც დავშალეთ
და ყველა დეტალი შევამოწმეთ!
რამდენად გამძლეა Volvo XC90?
ნაღდი ამერიკელი თავისი პლუსებით და მინუსებით
ვარგა ეს ჰამერი?
რატომაა ის ასეთი იაფი?
ყველაზე იაფი და იორღა ”ჯიპები”: Toyota RAV 4
ყველაზე იაფი და იორღა ”ჯიპები”: Honda CR-V
რჩევები მარჯვენასაჭიანი ავტომობილების მძღოლებს
უცხოეთის ქვეყნების უცნაური საგზაო წესები
როდის და როგორ უნდა გამოიყენოს მძღოლმა მუხრუჭი
რა უნდა გაითვალისწინოს მძღოლმა გასწრების დროს?
ასე უნდა გადაუღოთ ფოტოები გასაყიდ ავტომობილს
რა უნდა შევუმოწმოთ მანქანას შორ გზაზე წასვლის წინ
მანქანის ჩუსტებით, ”შლოპანცებით”
ან ფეხშიშველი მართვა ცუდი იდეაა!
საბურავი არ გაპატიებთ!
ნუ დაიხშობთ ყურებს საჭესთან!
8 წესი ავტომობილის ჯანმრთელობისთვის