ამ შემთხვევაში გთავაზობთ იმ მეორადი ავტომობილების მიმოხილვებს, რომლებიც გერმანიაში იყიდება. რატომ მაინცდამაინც გერმანული მეორადები? საქმე ისაა, რომ ეს მიმოხილვები დამყარებულია გერმანიის ტექ-დათვალიერების (TUV) მონაცემებზე, სადაც დეტალურადაა აღწერილი, რომელ მოდელს რა დროს რა პრობლემა აღმოაჩნდა.
ამიტომაც გადავწყვიტეთ, სწორედ TUV-რეპორტზე დაყრდნობით გესაუბროთ იმ მოდელებზე, რომლებსაც გერმანიაში ტექ-დათვალიერების დროს ყველაზე ნაკლები პრობლემები ჰქონდათ. თუმცა არც ესაა იმის 100-პროცენტიანი გარანტია, რომ
BMW მე-5 სერია (F10)
ფასი: დაახლოებით 15 000 ევროდან
მართალია, ბავარიელთა ეს მოდელი ნამდვილად არ არის ძველი და ჯერაც აქტუალური მოდელია, მაგრამ 2010 წლიდან იწარმოება და 6 წელი საკმარისი დრო იყო იმისათვის, რომ თავისი შესაძლებლობები დაემტკიცებინა.
2010 წელს წარმოდგენილი ”მეხუთე სერია” (F10) ბოლო წლების ერთ-ერთი ყველაზე ხარისხიანი, გამძლე და სანდო BMW გახლავთ. ეს ავტომობილი ვიზუალურადაც და ტექნიკურადაც თავისი დიდი ძმის, BMW-ს ”მეშვიდე სერიის” (F01) ახლო ნათესავია, რაც ამ ავტომობილისთვის ყველანაირად პოზიტიური მოვლენა გამოდგა.
ამიტომაცაა, რომ ”მეხუთე სერიის” ეს თაობა გამოირჩევა საუკეთესო კომფორტით თავის კლასში და ამავდროულად, მისი მართვა დიდი სიამოვნებაცაა. თამამად შეიძლება ითქვას, რომ ეს არის სპორტისა და კომფორტის თითქმის იდეალური მიქსი ერთ სედანში.
ამასთან, ამ თაობის ”მეხუთე სერია” ძალიან ხარისხიანი და გამძლე ავტომობილიც გამოდგა. დავიწყოთ იმით, რომ BMW 528 i Touring-მა AUTO BILD-ის ხანგრძლივ, 100 000-კილომეტრიან ტესტში საუკეთესო შეფასება, 1+ დაიმსახურა. და როგორც ირკვევა, ”მეხუთე სერიის” ეს თაობა 100 000 კილომეტრზე გაცილებით დიდი გარბენითაც ძალიან კარგი ავტომობილია, რადგან გერმანიის ტექ-დათვალიერების (TUV) საინფორმაციო ბაზაში მასზე მხოლოდ დადებით ეპითეტებს ვკითხულობთ. ძრავები ძალიან გამძლეა და იტანს მაღალ ბრუნებზე მუშაობას და არც ელექტროობაში ექმნება სერიოზული პრობლემები.
► ძლიერი მხარეები: უმაღლესი ხარისხი, ტოპ-კომფორტი, კარგი მანევრულობა, მაღალი ბრუნების იდეალურად ამტანი ძრავები, მაღალი დონის უსაფრთხოება.
► სუსტი მხარე: ხშირია ღერძის (ხიდის) სახსრების (”შარნირების”) პრობლემა
► რჩევა: პრაგმატიკოსებს და მათ, ვინც ბევრს დადის, ვურჩევთ 520d-ს (184 ცხენის ძალა). ხოლო მათ, ვისაც ამ BMW-ს მართვისგან მაქსიმალური სიამოვნების მიღება უნდა, ვურჩევთ 535i-ს 6-ცილინდრიანი ძრავით და 306 ცხენის ძალით.
ასევე იხილეთ:
ერთ-ერთი ყველაზე უნაკლო მერსედესი
ამ ჰიბრიდს შეგიძლიათ თამამად ენდოთ!
მანქანა მარადისობისთვის (+VIDEO)
რას უნდა მივაქციოთ ყურადღება Mercedes GLK-ს შეძენისას?
Mercedes GLK 100 000-კილომეტრიანი ტესტის შემდეგ (+VIDEO)
\
ფრთხილად ამ მანქანებთან!
ასევე დაგაინტერესებთ:
როგორი მანქანაა 10 წლის E-კლასი?
ასევე დაგაინტერესებთ:
რა რჩება მანქანისგან 19 წლის შემდეგ? (+ VIDEO)
მილიონერი BMW, რომელიც დავშალეთ
და ყველა დეტალი შევამოწმეთ!
რამდენად გამძლეა Volvo XC90?
ნაღდი ამერიკელი თავისი პლუსებით და მინუსებით
მანქანა, რომლის შეძენას არ ინანებთ: Honda CR-V
ვარგა ეს ჰამერი?
რატომაა ის ასეთი იაფი?
ყველაზე იაფი და იორღა ”ჯიპები”: Honda CR-V
ყველაზე იაფი და იორღა ”ჯიპები”: Toyota RAV 4
ფასი: დაახლოებით 15 000 ევროდან
მართალია, ბავარიელთა ეს მოდელი ნამდვილად არ არის ძველი და ჯერაც აქტუალური მოდელია, მაგრამ 2010 წლიდან იწარმოება და 6 წელი საკმარისი დრო იყო იმისათვის, რომ თავისი შესაძლებლობები დაემტკიცებინა.
2010 წელს წარმოდგენილი ”მეხუთე სერია” (F10) ბოლო წლების ერთ-ერთი ყველაზე ხარისხიანი, გამძლე და სანდო BMW გახლავთ. ეს ავტომობილი ვიზუალურადაც და ტექნიკურადაც თავისი დიდი ძმის, BMW-ს ”მეშვიდე სერიის” (F01) ახლო ნათესავია, რაც ამ ავტომობილისთვის ყველანაირად პოზიტიური მოვლენა გამოდგა.
ამიტომაცაა, რომ ”მეხუთე სერიის” ეს თაობა გამოირჩევა საუკეთესო კომფორტით თავის კლასში და ამავდროულად, მისი მართვა დიდი სიამოვნებაცაა. თამამად შეიძლება ითქვას, რომ ეს არის სპორტისა და კომფორტის თითქმის იდეალური მიქსი ერთ სედანში.
ამასთან, ამ თაობის ”მეხუთე სერია” ძალიან ხარისხიანი და გამძლე ავტომობილიც გამოდგა. დავიწყოთ იმით, რომ BMW 528 i Touring-მა AUTO BILD-ის ხანგრძლივ, 100 000-კილომეტრიან ტესტში საუკეთესო შეფასება, 1+ დაიმსახურა. და როგორც ირკვევა, ”მეხუთე სერიის” ეს თაობა 100 000 კილომეტრზე გაცილებით დიდი გარბენითაც ძალიან კარგი ავტომობილია, რადგან გერმანიის ტექ-დათვალიერების (TUV) საინფორმაციო ბაზაში მასზე მხოლოდ დადებით ეპითეტებს ვკითხულობთ. ძრავები ძალიან გამძლეა და იტანს მაღალ ბრუნებზე მუშაობას და არც ელექტროობაში ექმნება სერიოზული პრობლემები.
► ძლიერი მხარეები: უმაღლესი ხარისხი, ტოპ-კომფორტი, კარგი მანევრულობა, მაღალი ბრუნების იდეალურად ამტანი ძრავები, მაღალი დონის უსაფრთხოება.
► სუსტი მხარე: ხშირია ღერძის (ხიდის) სახსრების (”შარნირების”) პრობლემა
► რჩევა: პრაგმატიკოსებს და მათ, ვინც ბევრს დადის, ვურჩევთ 520d-ს (184 ცხენის ძალა). ხოლო მათ, ვისაც ამ BMW-ს მართვისგან მაქსიმალური სიამოვნების მიღება უნდა, ვურჩევთ 535i-ს 6-ცილინდრიანი ძრავით და 306 ცხენის ძალით.
ასევე იხილეთ:
ერთ-ერთი ყველაზე უნაკლო მერსედესი
ამ ჰიბრიდს შეგიძლიათ თამამად ენდოთ!
მანქანა მარადისობისთვის (+VIDEO)
რას უნდა მივაქციოთ ყურადღება Mercedes GLK-ს შეძენისას?
Mercedes GLK 100 000-კილომეტრიანი ტესტის შემდეგ (+VIDEO)
\
ფრთხილად ამ მანქანებთან!
ასევე დაგაინტერესებთ:
როგორი მანქანაა 10 წლის E-კლასი?
ასევე დაგაინტერესებთ:
რა რჩება მანქანისგან 19 წლის შემდეგ? (+ VIDEO)
მილიონერი BMW, რომელიც დავშალეთ
და ყველა დეტალი შევამოწმეთ!
რამდენად გამძლეა Volvo XC90?
ნაღდი ამერიკელი თავისი პლუსებით და მინუსებით
მანქანა, რომლის შეძენას არ ინანებთ: Honda CR-V
ვარგა ეს ჰამერი?
რატომაა ის ასეთი იაფი?
ყველაზე იაფი და იორღა ”ჯიპები”: Honda CR-V
ყველაზე იაფი და იორღა ”ჯიპები”: Toyota RAV 4