ეს მეორე ”სუბარუა” ყველა იმ ”სუბარუს” შორის, რაც კი ოდესმე შექმნილა. ავტო-ექსპერტები, რა თქმა უნდა, მაშინვე ლეგენდარულ Fiat 500-ს მიამსგავსებთ, რადგან უკან ჩადგმული ძრავის ისეთივე კონცეფცია, იგივე ზომები და იგივე დინამიკა აქვს. ამასთან, თითქმის იმავე წლებში იწარმოებოდა: 1958-დან 1971 წლამდე.
”სუბარუმ” ეს მოდელი იაპონიის დიდი ქალაქებისთვის შექმნა, მაგრამ ექსპორტიც ხდებოდა - ოღონდ,
ასევე იხილეთ:
მერსედესის იშვიათი კუპე, რომლის შესახებ ბევრმა არაფერი იცის
ბრეჟნევის, ლენონის და კლარკსონის ლიმუზინი
ასევე დაგაინტერესებთ:
მსოფლიოში ყველაზე ძვირადღირებულ
ავტომობილს ახლა 56 მილიონად ყიდიან!
97 წლის ბაბუმ ახალი ”ფორდ მუსტანგი” იყიდა! (+ VIDEO)
გაიცანით პაჯეროს დიდი ბაბუა
მერსედესს პიკაპი ადრეც ჰყავდა!
ერთი მახინჯი მანქანის ამბავი: Fiat Multipla
ეს ველური ბენცი სამი AMG GT-ს ფასად გაიყიდა!
საუკეთესო, ან არაფერი? Mercedes S-კლასი (W 140)
ბრაბუსმა 8 კლასიკური მერსედესი განაახლა
აი, ასეთი ყველგანმავალი ჰყავდა მერსედესს 1906 წელს
სამთვალა, რომელიც მისტერ ბინს ნერვებს უშლიდა
ეს სასაცილო მანქანა წარმოუდგენელ ფასად გაიყიდა (+ VIDEO)
ქალწული ბენცი
60-იანი წლების ლეგენდარული კუპე:
Mercedes 250 SE Coupé
BMW-ს ძველი სამი მუშკეტერი
იხილეთ ფოტოგალერეა:
40 ავტომობილი, რომელიც აუცილებლად უნდა გიყვარდეს
იხილეთ ფოტოგალერეა:
საუკეთესო კლასიკური ავტომობილები