კომპანიის პრეზიდენტმა ლიჰონგ ქინმა როგორც CNN-ს განუცხადა, მისი კომპანიის სამიზნე აუდიტორია არის ჩინეთის დიდ ქალაქებში მცხოვრები საშუალო ფენის წარმომადგენლები. კომპანიას ასევე აქვს სურვილი გასცდეს ჩინეთი ბაზარს და შევიდეს
მართალია ჩინეთი ელექტრომობილების უმსხვილესი ბაზარია, მაგრამ ამ ქვეყანაში კონკურენციაც მაღალია, Tesla- გარდა აქ ადგილობრივი მწარმოებლების მხრიდანაც საკმაოდ მწვავე კონკურენციაა, მათ შორის არიან BYD და Geely. თუმცა Nio ადგილზე უკვე ყიდის 65 ათას დოლარიან ES8-ს, რომელიც არის ელექტრო-ქროსოვერი. კომპანიამ სულ ახლახან დაიწყო ამ ქროსოვერის მყიდველებისთვის მიწოდება და უკვე აქვს 17 ათასი შეკვეთა.
მიუხადავად კომპანიის მიმართ შექმნილი აჟიოტაჟისა, ის ჯერ ძალიან ახალგაზრდაა და მან მხოლოდ ახლა დაიწყო შემსოავლების მიღება. მან წლის პირველ ნახევარში 7 მილიონი დოლარის შემოსვალი ნახა და 503 მილიონი დახარჯა. შედარებითვის Tesla-ს უკვე აქვს 2 მილიარდი დოლარის შემოსავალი მხოლოდ ჩინეთში, მიუხედავად იმისა რომ მის ავტომობილებზე ძალიან მაღალი საბაჟო ტარიფებია ჩინეთში. უახლოეს მომავალში კი Tesla გეგმავს შანჰაიში გიგაქარხანისს მშენებლობას, რომელიც წლიურად 500 ათასი ავტომობილის წარმოებას შეძლებს.
ასე რომ Nio-ს Tesla-მდე ბევრი უკლია, მაგრამ ამ 2014 წელს დაარსებულ კომპანიას საკმაოდ სქელჯიბიანი ინვესტორები ჰყავს, მათ შორის ჩინური ტექნოლოგიური გიგანტი კომპანიები Tencent და Baidu, ასევე ნახევრად ამერიკული Sequoia Capital. შესაბამისად მისი მომავალი საკმაოდ ნათელ ფერებში ისახება.