Hyundai-ის მიზანია Alfa Romeo-ზე სექსუალური გახდეს(photo+video)
05.08.2018
კომპანიის შეფ დიზაინერის განცახდებით ბრენდის მომავალ ვიზუალს ისინი სწორედ ამ მიმართულებით ხედავენ.
“Hyundai-ისთვის იყოს უფრო სექსუალური ვიდრე Alfa Romeo, ეს არის მისია რომლის მიღწევასაც კომპანია ცდილობს“ - ეს სიტყვები Hyundai-ის შეფ დიზაინერის მოადგილეს სანგიუპ ლიის ეკუთვნის, რომელიც მან გამოცემა Automotive News-თან ინტერვიუში განაცხადა. მან ბრენდის სამომავლო ხედვებზე ისაუბრა და განაცხადა რომ კომპანიის მიზანია გახდეს უფრო მეტად ექსპრესიული და ემოციური.
ცნობისათვის თავად ლიი არ არის დამწყები დიზაინერი ემოციური დიზაინის თვალსაზრისით. მისი წინა ნაშრომები მოიცავს ისეთ ავტომობილებს როგორებიცაა: მეხუთე თაობის Chevrolet Camaro concept,
„ოჯახური იერისგან“ თავის დასაღწევად Hyundai-ი კონკრეტულ ნაბიჯებს გადაიდგამს“ -აცხადებს ლიი. მისი თქმით კომპანია ამ დროისთვის ერთიან ხედვას იყნებს მის ყველა მოდელში და ეს მსხვილი ბრენდებისთვის ზოგადად დამახასიათებელია, მაგრამ ეს უნდა შეიცვალოს. მას სურს ყველა ავტომობილს ჰქონდეს საკუთარი დამახასიათებელი გარეგნობა. მისი განაცხადებით კასკადური ცხაურა უცვლელი დარჩება, მაგრამ ის სხვადასხვანაირად გამოისახება ხვადასხვა მოდელზე. „ასე მაგალითად როგორც ჭადრაკზე მეფე, დედოფალი და მხედარი და სხვა ფიგურები სხვდავანაირად გამოიყურებეან, მაგრამ დაფაზე ერთიანად და გუნდურად მუშაობენ. დიდებული ანალოგია“ - აცახდებს ის.
Hyundai-ის მიზანია Alfa Romeo-ზე სექსუალური გახდეს(photo+video)" width="720" height="405" />
Hyundai -ის მომავლის დიზაინის ენა ერთგავარდ წარმოდგენილი იყო ჟენევაში ნაჩვენებ კონცეპტზე Le Fil Rouge. ამ ავტომობილის მთავარი იდეა იყო „სენსიტიური სპორტულობა“, რომელიც უხეშად გამოიხატება პროპორციების, არქიტექტურის, სტილისა და ტექნოლოგიის ჰარმონიულობაში.
როცა მას ჰკითხეს მის „სენსიტიური სპორტულობის“ შთაგონებაზე, მან დაასახელა Alfa Romeo და Maserati. მისი აზრით იტალიური ავტომობილები ნამდვილად სექსუალურები არიან და მისივე აზრით გერმანელების ინსპირაციაც კი იტალიელები არიან.
საქართველოს თითოეული მოქალაქე, რომელიც მანქანას საქართველოში ფლობს, კანონმდებლობით ვალდებულია, რომ გარკვეული პერიოდულობით მანქანას ტექნიკური ინსპექტირება გაატაროს.
JD Power-ის მიერ ჩატარებული კვლევის თანახმად, ავტომწარმოებლები სულ უფრო მეტ ტექნოლოგიას აერთიანებენ თავიანთ ახალ მანქანებში, მაგრამ მომხმარებლები უკმაყოფილონი არიან ინოვაციებით.
AUTO BILD-ის ექსკლუზიური ინტერვიუ არნოლდ შვარცენეგერთან. არნი გერმანულ ავტომწარმოებლებს უტევს, ეკოლოგიური ავტომობილებისთვის იბრძვის და ცხოვრების ყველაზე საინტერესო მომენტებს იხსენებს.
AUTO BILD-ის ექსკლუზიური ინტერვიუ არნოლდ შვარცენეგერთან. არნი გერმანულ ავტომწარმოებლებს უტევს, ეკოლოგიური ავტომობილებისთვის იბრძვის და ცხოვრების ყველაზე საინტერესო მომენტებს იხსენებს.
გამოცემა Autocar-ი კომპანია Bentley-ის შეფს ადრიან ჰოლმარკს ესაუბრა, რომელიც გამოტყდა, რომ კომპანია სამომავლოდ კიდევ ერთ ქროსოვერს განიხილავს მის სამოდელო გამაში.