ამ შედარებაში კი რომელშიც ახალთახალი BMW F90 M5 Competition და Mercedes-AMG GT 63S 4-Door Coupé, მონაწილეობენ სურათი განსხვავებულია და მასში ეჭვის შეტანა არ ღირს. ამ მაღალი წარმადობის მიუნხენურმა სედანმა მისი კონკურენტი აფალტერბახიდან პრაქტიკულად ყველა დისციპლინაში დაჯაბნა
0-დან 100-მდე აჩქარებაში Mercedes-AMG GT 63S 4-Door-ს 3.0 წამი დასჭირდა და 10 მილიწამით უფრო სწრაფი აღმოჩნდა M5-ზე.
თუმცა სურათი იცვლება უფრო მაღალ სიჩქარეებზე 160
შემდეგი შედარება მოხდა სახსენრინგის ტრეკზე საქსონიაში სადაც ასევე მილიწამებმა გადაწყვიტა გამარჯვებულის ბედი - 1:34.39 BMW M5 Competition, ხოლო 1:34.45Mercedes-AMG GT 63S სასარგებლოდ. იმავე ტრეკზე ადრე შედარებისას 1:35.90 დრო აჩვენა Mercedes-AMG E 63S-მა.
188 კგ-ით უფრო მსუბუქი BMW M5 ასევე გამარჯვებულია საწვავის მოხმარების კომპონენტშიც და ის 13.8 ლიტრს მოიხმარს 100 კმ-ზე კონკურენტი კი 14.6 ლიტრს. ბავარიელი ასევე სუფთა გამარჯვებულია მუხრუჭის ძალის კომპონენტშიც.
ცნობისათის Mercedes-AMG GT 63 S 4MATIC+ ეს არის უსწრაფესი სერიული წარმოების ოთხადგილიანი მოდელი North Loop-ზე. ის ამ ტიტულის მფლობელია. და მიხუედავად იმისა რომ BMW M5 Competition უფრო სწრაფია 200 კმ/სთ მანძილზე, მუხრუჭისა და საწვავის მოხმარების ნაწილში, აუცილებლად უნდა ითქვას, რომ ორივე ავტომობილი მონაცემებით ძალიან ახლოს არის ერთმანეთთან. ერთადერთი დიდი განსხვავება იგრძნობა ფასში - გატესტილი „ბენცი“ მთელი 39,000 ევროთი ძვირია ბავარიელზე.