ჟიური ტრადიციულად 50-კაციანი იყო და რამდენიმე ჯგუფად გახლდათ დაყოფილი - ავტომობილები ცნობილმა ადამიანებმა, ცნობილმა მექანიკოსებმა, ავტო-დიზაინერებმა, ცნობილმა მრბოლელებმა და AUTO BILD-ის საერთაშორისო გამოცემების მთავარმა რედაქტორებმა გატესტეს და შეაფასეს.
ბანერზე ”ოქროს საჭე” იმ ყველა ქვეყნის ენაზეა დაწერილი, სადაც ჟურნალი AUTO BILD გამოდის. ასევე ქართულად (მარჯვნივ)
ტრადიციულად, ჟიურის წევრი იყო ქართული AUTO BILD-ის რედაქტორი შალვა ბუაჩიძეც. ტესტები ბალოკოში, “ფიატის” სატესტო ტრეკზე გაიმართა. საბოლოო
წელს ფინალში გასული ავტომობილების სია კატეგორიების მიხედვით ასე გამოიყურება:
- მცირელიტრაჟიანები და კომპაქტები: Volkswagen Polo, Opel Ampera E, Honda Civic, Ford Fiesta
- საშუალო და მაღალი კლასი: BMW 5er, Kia Stinger, Opel Insignia, Volkswagen Arteon.
- კომპაქტური SUV-ები: Skoda Karoq, Toyota C-HR, Mitsubishi Eclipse Cross, Jeep Compass.
- დიდი SUV-ები: Volvo XC60, Audi Q5, Range Rover Velar, Alfa Romeo Stelvio.
- სპორტული ავტომობილები: Aston Martin DB11, Porsche Panamera Sport Turismo, Lamborghini Huracan Performante, Honda NSX.
იხილეთ ვიდეო: პირველი გასეირნება ლამბორგინი Huracan-ით - ოქროს საჭე 2017
იხილეთ ვიდეო: Honda NSX-ის ტესტ-დრაივი - ოქროს საჭე 2017
იხილეთ ვიდეო: Porsche Panamera Sport Turismo - ოქროს საჭე 2017
ჟიურის შეფასებების მიხედვით, თითო კატეგორიაში თითო გამარჯვებული გამოვლინდება. ასევე ჟიური ცალკე გამოავლენს წლის ულამაზეს ავტომობილს - შეგახსენებთ, რომ შარშან ეს წოდება Alfa Romeo Giulia-მ მოიპოვა.
ახლა კი ნახეთ ვიდეო, როგორ მუშაობს BMW-ს დისტანციური პარკინგის სისტემა: