შევეშვათ გარეგნობას - ეს ”ფერარი” პირველ რიგში იმითაა საინტერესო, რომ ერთადერთია. საბედნიეროდ, ერთადერთია! რატომ საბედნიეროდ? იმიტომ, რომ Testa D'Oro Colani სილამაზის კონკურსზე ნაღდად ვერ გაიმარჯვებდა! ის სრულად და მხოლოდ სისწრაფეზეა ორიენტირებული და სხვა, ბევრისთვის უფრო მნიშვნელოვანი ჯილდო აქვს მოგებული.
ეს არის მანქანა, რომელიც დიზაინის ექსცენტრიკმა, ლუიჯი კოლანიმ 1989 წელს შექმნა და იმდენი მოახერხა,
შედარებისთვის: მაშინ ”ფერარის” ყველაზე სწრაფი სერიული მოდელი F40 გახლდათ, რომელიც 325 კმ/სთ-ს ახერხებდა. და თვით შემდგომი მოდელი, F50-იც (1995) კი არ იყო Testa D'Oro Colani-ზე სწრაფი.
სპიდომეტრი ცოტა ზედმეტად ოპტიმისტია - ეს "ფერარი" 351 კმ/სთ-ს ავითარებდა
ლუიჯის მიერ გადაკეთებული ”ფერარი” თავის დროზე Ferrari Testarossa იყო, მაგრამ ამ პატივცემულმა დიზაინერმა ინტერიერზე და ექსტერიერზე ისე რადიკალურად იმუშავა, რომ ფაქტობრივად ძველი აღარაფერი დატოვა. თვით Testarossa-ს 12-ცილინდრიანი და 390-ცხენისძალიანი ძრავაც კი გადაამუშავეს და სიმძლავრე თითქმის გააორმაგეს - 750 ცხენის ძალა!
ახლა კი, ეს საპნის მსგავსი და ერთადერთი ”ფერარი” იყიდება. მას Purosangue Maranello ყიდის. 1,5 მილიონ ევროდ.
ასევე იხილეთ:
ფერარი და ქალები
სპორტქარები 1000-ზე მეტი ცხენის ძალით