Supercar 33 Stradale Alfa Romeo-ში 60-იანი წლების ბოლოს იგივე მოდელის პირდაპირ მემკვიდრეს უწოდებენ. სარბოლო Tipo 33-ის საგზაო ვერსია 18 ერთეულის ოდენობით დამზადდა და ახლა 10 მილიონ დოლარზე მეტი ღირს. ახალი ბერლინეტა, როგორც მოსალოდნელი იყო, ისესხებს ცნობილი წინაპრის სტილს. როგორც ჩანს, 33-ე აშენდა Maserati
ორკარიანი აქტივი არის ნახშირბადის ბოჭკოვანი მონოკოკი წინა ალუმინის ქვეჩარჩოით - თუ დააკვირდებით MC20 შასის, მას მსგავსი დიზაინი აქვს. Alfa-ს საკიდები აწყობილია ორმაგ ღერძებზე, ელექტრონულად კონტროლირებადი ამორტიზატორებით და წინა ღერძზე (+50 მმ) ამწე სისტემით. მუხრუჭები არის Brembo-ს კარბონ-კერამიკული.
ინტერიერისთვის შემოთავაზებულია ორი დიზაინის თემა: ნოსტალგიური Tributo და სპორტული Alfa Corse. ორივე შთაგონებულია ორიგინალური 33 Stradale-ის საავიაციო თემიდან და ესთეტიკიდან. დასრულების მასალები - ალუმინი, ნახშირბადის ბოჭკოვანი, ხელოვნური ზამში და რბილი Poltrona Frau ტყავი. იმის გამო, რომ სუპერქარი პოზიციონირებულია, როგორც მანქანა ყოველი დღისთვის, იგი აღჭურვილია ამოსაწევი დისპლეით და პრემიუმ აუდიო სისტემით შვიდი დინამიკით.
33 Stradale აღჭურვილია ორ ტურბო V6 3.0 ძრავით, რომელიც, როგორც ამბობენ, არის V6 2.9-ის შემდგომი ევოლუცია Alfa Romeo Quadrifoglio-დან.. აქ განყოფილება ავითარებს "620-ზე მეტ ძალას" (630 ცხ.ძ. MC20-ზე) და დაწყვილებულია რვა სიჩქარიან DCT "რობოტთან".
MC20-ის მსგავსად, 33 Stradale-ს სამ წამზე ნაკლები სჭირდება "ასამდე" ასაცქარებლად, მაგრამ მაქსიმალური სიჩქარე ოდნავ მეტია - 333 კმ/სთ 325-ის წინააღმდეგ. დამუხრუჭების მანძილი 100 კილომეტრი საათში იგივე 33 მეტრია. მართლაც სასოწარკვეთილებისთვის, Alfa Romeo ელექტრო ვერსიასაც გამოუშვებს. მას ექნება 750 ცხენის ძალა და ერთი დატენვით შეძლებს დაახლოებით 450 კილომეტრის გავლას WLTP ციკლით.