მაგალითად, ფარებს შორის მდებარე შავი პანელი განახლებულია გარედან: რადიატორის ცხაურის იმიტაციის ნაცვლად, ახლა მას აქვს პატარა სამსხივიანი ვარსკვლავების ნიმუში. უფრო მეტიც, სასტარტო მდოელებისთვის, ეს ვარსკვლავები მუქია და თითქმის ერწყმის ბამპერის ფონს, ხოლო კროსოვერებისთვის აგრესიული AMG პაკეტით, ეს დეკორი დამზადებულია ვერცხლისფერით.
ბამპერები არ შეცვლილა, ამიტომ საერთო ზომებიც იგივე რჩება: Mercedes-Benz
სალონში მთავარი სიახლე არის საჭე სენსორული ღილაკებით. AMG პაკეტის მქონე მანქანებში ეს სპიკები გაორმაგებულია (როგორც დიდ მერსედესში). შეცვლილია დასრულების მასალები და დეკორი. სხვა ცვლილებები ეხება აღჭურვილობას. მაგალითად, ამიერიდან EQA-ს და EQB-ს სტანდარტულად აქვს მედია სისტემის დიდი ეკრანი (10,25 ინჩი), მაშინ როცა ადრე დამატებით უნდა გადაეხადათ და ბაზა იყო შვიდი დიუმიანი დისპლეი. თუმცა, ინსტრუმენტის ეკრანის არჩევა მაინც შესაძლებელია (7.0 ან 10.25 ინჩი).
გაუმჯობესდა MBUX მედია სისტემა: გამოჩნდა ახალი გრაფიკა, გაუმჯობესებული ხმოვანი ასისტენტი და თითის ანაბეჭდის სენსორი მძღოლის ამოცნობისთვის. მულტიმედიის მართვის დამატებითი ტრეკი ცენტრალური გვირაბიდან გაქრა: მის ადგილას ახლა არის პატარა ნივთების ნიშა. არის საინფორმაციო ხმოვანი სიგნალების ახალი ნაკრები. საბოლოოდ, გაუმჯობესდა მძღოლის ასისტენტების კომპლექსი.
ტექნიკური ცვლილებები არ არის: ელექტროძრავები და ბატარეები იგივეა. თუმცა, ძველ აპარატურას ახლა გაუმჯობესებული აქვს პროგრამული უზრუნველყოფა. სხვა საბურავებთან ერთად, რომლებსაც აქვთ შემცირებული მოძრავი წინააღმდეგობა, ამან შესაძლებელი გახადა პასპორტის დიაპაზონის გაზრდა 21-32 კმ-ით (დამოკიდებულია ვერსიაზე). მაგალითად, ყველაზე შორ მანძილზე Mercedes-Benz EQA 250+-ს ახლა შეუძლია 560 კმ-მდე გავლა WLTP ციკლით, ხოლო კროსოვერი EQB 250+-ს 536 კმ.
დატენვის მოხერხებულობისთვის, მანქანებს ახლა აქვს Plug & Charge ფუნქცია: ბატარეა იწყებს ელექტროენერგიის მიღებას დამტენ სადგურთან დაკავშირებისთანავე - და არ ხდება მანიპულაციები მობილური აპლიკაციებით. ეს ალგორითმი უკვე დამტკიცებულია მსოფლიოს სხვადასხვა ქსელის 1,3 მილიონი დამტენი სადგურისთვის, თუმცა სისტემაში პირველადი რეგისტრაცია ჯერ კიდევ საჭიროა. და კიდევ ერთი: პირველად ხუთადგილიან EQB-ზე შემოგვთავაზეს ბუქსირება დამატებითი გადასახადით. მისაბმელის დასაშვები წონა არის 1400 კგ წინა ამძრავიანი ელექტრომობილისთვის და 1700 კგ სრულამძრავიანი ავტომობილისთვის.
განახლებული Mercedes EQA და EQB ევროპის ბაზარზე 2024 წლის დასაწყისში გამოჩნდება. ფასები სავარაუდოდ გაიზრდება: ახლა გერმანიაში რეფორმამდელი EQA-სთვის ისინი ითხოვენ 50,800 ევროდან, ხოლო EQB-სთვის - მინიმუმ 52,550 ევროს.