ფოლკსვაგენმა განმარტა, რომ მეორე კარის მოსვლასთან ერთად, კალიფორნია გახდა სამზონიანი. სალონის მარჯვენა მხარე დაცულია სამგზავრო ადგილებისთვის. ვარაუდობენ, რომ ამ კონფიგურაციაში მანქანა შეიძლება გამოყენებულ იქნას როგორც ჩვეულებრივი მინივენი
წინა სავარძლები შეიძლება შემობრუნდეს 180 გრადუსით და უკანა სავარძელი იკეცება საწოლში. სკამები ასევე შეიძლება მოიხსნას დამატებითი სივრცის გასათავისუფლებლად. ასევე არის ამწევი სახურავი, რომელიც კონტროლდება მბრუნავი ტაბლეტიდან.
კონცეპტუალურ „კალიფორნიას“ ამოძრავებს ბენზინზე მომუშავე ინსტალაცია. დეტალები არ არის მოცემული, მაგრამ სავარაუდოდ იგივე eHybrid სისტემაა, რომელიც ხელმისაწვდომია Multivan-ზე, 1.4 ლიტრიანი შიდა წვის ძრავით და ელექტროძრავით, რომელიც ჯამში 218 ცხენის ძალას გამოიმუშავებს. სუფთა ელექტროენერგიის დიაპაზონი 50 კილომეტრია.
მას შემდეგ, რაც Volkswagen California გამოჩნდა ბაზარზე, ამ მანქანებიდან 260 ათასზე მეტი ეგზემპლარი გაიყიდა: პირველ წელს გაიყიდა მხოლოდ ხუთი ათასი ეგზემპლარი, ხოლო 2017 წლისთვის, როდესაც გაყიდვაში გამოვიდა T6 თაობა, გაყიდვებმა 15 ათას ერთეულს გადააჭარბა. ახალი T7 თაობის California მომავალ წელს შევა ევროპის ბაზარზე და ეღირება დაახლოებით 65-70 ათასი ევრო,.