Thar.e დაფუძნებულია INGLO (India Global) სკეიტბორდის პლატფორმაზე, რომელიც განკუთვნილია ელექტრო მანქანებისთვის. ამ არქიტექტურაზე აგებული SUV-ებისთვის მიწის კლირენსი არის 250-დან 300 მილიმეტრამდე და აქვს ორძრავიანი ინსტალაცია.
ამ უკანასკნელის შესახებ დეტალები Autocar India-ს პორტალმა გაარკვია: Thar.e-ს აქვს Volkswagen-ის ელექტროძრავები -
Thar.e არ ჰგავს Thar-ის საწვავის ვერსიას, ის გამოიყურება უფრო ორიგინალურად, თანამედროვე და მდიდარრულია. შიგნით არის ციფრული ინსტრუმენტების პანელი, მულტიმედიური სისტემის პლანშეტი და ცალკე ეკრანი წინა მგზავრისთვის. მაჰინდრას თქმით, ინდოელმა კომპოზიტორმა ალა რახა რაჰმანმა შექმნა უნიკალური ხმის დიაპაზონი სპეციალურად კონცეპტისთვის.
ცნობილია, რომ Mahindra 2024 წლის გაზაფხულზე INGLO პლატფორმაზე ელექტრომობილების წარმოებას აპირებს და ისინი გაყიდვაში დეკემბერში გამოვა.