ჩინური Peugeot 508 L ევროპული ვერსიისგან განსხვავდება თავისი ტანის ტიპით: ციურ იმპერიაში ლიფტბეკი გადაკეთდა სედანად, სიმაღლეში გაიზარდა 55 მილიმეტრით და სათვლე ბაზა გაჭიმა 58 მილიმეტრით. გარედან, ოთხკარას იდენტიფიცირება ყველაზე ადვილია უკანა სვეტების საშუალებით. გაფართოებული ვერსიის
ძირითადი განსხვავებები ფრანგული წარმოების მანქანებისგან არის უკანა ნაწილში, აქვს წრიული ხედვისკამერებიანი სარკეები, არაფიქსირებული ტრანსმისიის სელექტორი და ძრავის შემცირებული დიაპაზონი. მაგრამ Dongfeng-Peugeot-ის სედანმა ასევე მოიპოვა მატრიცული LED ფარები სახასიათო კლანჭებით, ის გადავიდა აეროდინამიკურ ბორბლებზე და უსადენო დატენვის სიმძლავრე გაიზარდა ხუთიდან 15 ვატამდე.
რესტაილინგის შემდეგ, Peugeot 508 L წარმოდგენილია ერთი 1.8 ლიტრიანი ძრავით (211 ცხენის ძალა, 300 ნმ) და 8 სიჩქარიანი ავტომატით. ევროპაში არის პლაგ-ინ ჰიბრიდების მთელი გალაქტიკა, დიზელის ვერსია და კიდევ ვაგონი, მაგრამ ჩინეთს ეს ყველაფერი არ ექნება. ახლა "ხუთას მერვეს" 1.8 ძრავით აქვს სამი კონფიგურაცია.
ფასები ჯერ არ გამოცხადებულა. ჩინური სედანის გაყიდვები შემოდგომაზე დაიწყება, ანუ "გლობალურ" ვერსიასთან ჩამორჩენა დაახლოებით სამი თვე იქნება.