ამჟამინდელი თაობის Vito წარმოებაშია 2014 წლიდან.
Mercedes-Benz Vito კომერციული ფურგონი ხელმისაწვდომი იქნება მთელს მსოფლიოში Panel Van, Crew Cab და Tourer ძარის სტილში სამ სიგრძეში (კომპაქტური, გრძელი და ექსტრა გრძელი). Vito ასევე შესთავაზებს მთელ მსოფლიოში სამ განსხვავებულ მოწყობის დონეს (Base, Pro და Select).
ახალი თაობის Mercedes-Benz Vito-მ მიიღო განსხვავებული ექსტერიერი განახლებული წინა და უკანა ბამპერებით. ძირითად კონფიგურაციაში ბამპერები არ არის შეღებილი. Vito-ს მთელი ასორტიმენტი ახლა ხელმისაწვდომია მსუბუქი
ინსტრუმენტთა კლასტერში განთავსებულია 5.5 დიუმიანი დისპლეი ანალოგურ სიჩქარის საზომსა და ტაქომეტრს შორის, ასევე 10.25 დიუმიანი სენსორული საინფორმაციო გასართობი სისტემა, რომელიც მუშაობს უახლესი Mercedes-Benz MBUX პროგრამული უზრუნველყოფის გამოყენებით.
უკანა კარი ელექტრონულად მუშაობს Vito Crew Cab-ისა და Tourer-ის ვერსიებზე, ელექტრული პარკირების მუხრუჭები ხელმისაწვდომია ავტომატური გადაცემის მოდელებზე, ისევე როგორც ღილაკით გაშვება.
ახალი ცენტრალური კონსოლი გთავაზობთ ჭიქის დამჭერებს, ორ USB-C პორტს და ორ შესანახ განყოფილებას. ქვედა თარო შეიძლება აღჭურვილი იყოს უკაბელო დამტენით.
Vito გთავაზობთ ტვირთის მოცულობას 6,6 მ3-მდე ფურგონის კონფიგურაციაში და ცხრა ადგილს Tourer-ის კონფიგურაციაში. ახალ Vito-ს აქვს ექვსი აირბაგი, ავტონომიური გადაუდებელი დამუხრუჭება, ბრმა წერტილების მონიტორინგი, ზოლის დარჩენის დახმარება, ინტელექტუალური სიჩქარის დამხმარე, მძღოლის ყურადღების მონიტორინგი და უკანა ხედვის კამერა.
განახლებული Mercedes-Benz eVito ძირითადად იმეორებს შიდაწვის ძრავის ვერსიაში განხორციელებულ ცვლილებებს. ის ხელმისაწვდომი იქნება მთელს მსოფლიოში ორ სიგრძეზე, Panel Van ან Tourer.
eVito infotainment სისტემას აქვს სექციები, როგორიცაა Mercedes-Benz EQV, შეიცავს განყოფილებებს ბატარეისთვის, რომელიც მიუთითებს დიაპაზონსა და დატენვის დროს.
eVito-ს ასევე აქვს ტვირთის მოცულობა 6,6 მ3-მდე ფურგონის კორპუსში და ცხრა ადგილით Tourer-ის კონფიგურაციაში.
ძრავის დეტალები მოგვიანებით გახდება ცნობილი.