Bugatti Chiron-ს მემკვიდრის წარმოების დაწყება 2026 წელს იგეგმება, თუმცა მანამდე ინჟინრებს არაერთი საკითხის გადაჭრა მოუწევთ. მიზეზი არის კონცეფციის გლობალური ცვლილება, ანუ კანონიკური W16 8.0 ძრავის უარყოფა ჰიბრიდული სისტემის სასარგებლოდ, რომელიც დაფუძნებულია რვაცილინდრიან ერთეულზე და რომელიც შეიქმნა Rimac-ის მხარდაჭერით. ტექნიკური დეტალები ჯერ არ არის, მაგრამ სიახლის დიზაინის
ჯერ ერთი, ექსტერიერის განვითარება უკვე დასრულებულია, რაც იმას ნიშნავს, რომ კომპანია მზადაა ააშენოს პირველი პროტოტიპი. მეორეც, ჰიპერქარი მიიღებს ბრენდისთვის ტრადიციულ ელემენტებს, როგორიცაა ცხენის ნალის ფორმის რადიატორის ცხაურს და C- ფორმის ჭრილებს გვერდებზე. და ბოლოს, მესამე, ინტერიერის გაფორმებაში არ იქნება იმდენი ცვლილება, რამდენიც ჩვენ გვსურს. მიუხედავად ამისა, მანქანას შეუძლია მიიღოს თანამედროვე მედია სისტემა დიდი ეკრანით.
Bugatti-ის თექვსმეტცილინდრიანი ჰიპერკარების ისტორია დასრულდა ამ წლის დასაწყისში, როდესაც Sotheby's-ში ერთადერთი Chiron Profilée გაიყიდა. მანამდე ფრანგულმა ბრენდმა გამოაცხადა, რომ Chiron-ის, W16-იანი Mistral-ის და Bolide-ის ყველა საწარმოო სლოტი შერჩეულია, რაც იმას ნიშნავს, რომ მათი შეკვეთა საფულის სისქის მიუხედავად აღარ შეიძლება.