შეგახსენებთ, რომ ორიგინალური BYD Tang გამოვიდა 2015 წელს, მეორე თაობა მოჰყვა 2018 წელს და ჯერ კიდევ წარმოებაშია. 2019 წელს კი ამ მოდელის საფუძველზე გამოვიდა Denza X კროსოვერი, რომელიც შეიქმნა Mercedes-Benz-თან ერთად. Denza N8 სწორედ Denza X-ის მემკვიდრეა.
Denza N8-მა მიიღო დღის განათება. უკანა მხარეს აქვს შე
Denza N8 კროსოვერის ზომებია 4949 x 1950 x 1725 მმ, ხოლო ბორბლიანი ბაზა 2830. ჰიბრიდული ვერსია აღჭურვილი იქნება 1.5T ძრავით 138 ცხ.ძ. DM-i ვერსია აღჭურვილი იქნება 217 ცხენის ძალის ძრავით, ხოლო DM-p მოდელი 217 ცხენის წინა ძრავით და 272 ცხენის ძალის უკანა ძრავა. ელექტრომობილი კი მიიღებს 312 ცხენის ძალის ძრავას. სრულამძრავიან ვერსიაში კი ორი ძრავს 272 და 312 ცხ.ძ. მას სრული ამძრაობა ექნება
სალონის შიგნით არის 15,6 დიუმიანი სენსორული ეკრანი, ორნაკვთიანი ბრტყელძირიანი მრავალფუნქციური საჭე და LCD ინსტრუმენტების კლასტერი. ხმის სისტემა წარმოდგენილია Dynaudio დინამიკებით.
მძღოლისა და მგზავრისთვის ხელმისაწვდომია ორი დიდი სმარტფონის დამტენი ბალიშები. Denza N8 მომხმარებელს სთავაზობს სამი კონფიგურაციის არჩევანს: ხუთადგილიანი, ექვსადგილიანი ან შვიდადგილიანი.
გაშვების შემდეგ, Denza N8 პირდაპირ კონკურენციას გაუწევს მოდელს, როგორიცაა Li Auto's L8.