დავიწყოთ ნაკლებად მძლავრი Mercedes-AMG GLC 43-ით. მას მართავს ტურბო ძრავა ელექტრო გამაძლიერებელი სისტემით და ეხმარება სტარტერ-გენერატორი. დეკლარირებული სიმძლავრეა 421
Mercedes-AMG GLC 63 S E Performance მას ყველანაირად აღემატება. ეს არის სრული ჰიბრიდი 476 ცხენის ძალის ბენზინის ტურბო ძრავით და 204 ცხენის ძალის ელექტროძრავით, რომელიც დამონტაჟებულია უკანა ღერძზე, რომელიც იკვებება 6.1 კილოვატიანი ბატარეით. მთლიანობაში, დანაყოფები ავითარებენ 680 ცხენის ძალას და უზრუნველყოფენ კროსვორს აჩქარებას "ასამდე" 3,5 წამში. წევა ნაწილდება ღერძებს შორის 50:50 თანაფარდობით, მაგრამ ჰიბრიდული ძრავა საშუალებას გაძლევთ გადაიტანოთ წევის 100 პროცენტამდე უკანა ბორბლებზე. ასეთი კროსოვერის მაქსიმალური სიჩქარე საათში 265 კილომეტრია. სუფთა ელექტროენერგიით მას შეუძლია დაახლოებით 12 კილომეტრის გავლა.
AMG ვერსია აუცილებლად გამოჩნდება GLC Coupe cross-coupe-ში, მაგრამ მას დიდი ალბათობით, მომავალ წელს უნდა ველოდოთ.