მცირელიტრაჟიანი G-კლასი მხოლოდ სახელწოდებით გამოირჩევა გარეგნულად. ტურბო ოთხეული განავითარებს 258 ცხენის ძალას და 370 ნმ ბრუნვას, რაც საშუალებას მისცემს მას აჩქარდეს 100-მდე 8,1 წამში. საინტერესოა, რომ საწვავის ეკონომია V8 ვერსიასთან შედარებით არის
მაგრამ ოთხცილინდრიანი SUV-ების მფლობელებს შეეძლებათ დაზოგონ გადასახადები, რადგან „ციურ იმპერიაში“ ტარიფები გამოითვლება ძრავის საფუძველზე. ჩინეთის გარეთ, ბენზინის G 350 არ გამოჩნდება: იგივე ინდექსი არის უფრო მძლავრი ექვსცილინდრიანი დიზელის ვერსიაში.
ისე კი G-Class-ის დაგეგმილი რესტაილინგი არც თუ ისე შორს არის, რის შემდეგაც ძრავის დიაპაზონი შეიძლება გადაიხედოს.