Peugeot 508 ოჯახის ინტერიერის არქიტექტურაკი იგივეა. სტილისტებმა დატოვეს დიდი გადაცემის ჯოისტიკი და შეცვალეს ვირტუალური დაფის გრაფიკა. განახლებულია i-Connect Advanced infotainment კომპლექსის პროგრამული უზრუნველყოფა, თუმცა 10 დიუმიანი სენსორული ეკრანი იგივეა.
Peugeot გვპირდება უფრო მოწინავე ხმოვან ასისტენტს, დისტანციურ განახლებას და გაუმჯობესებულ გაფორმებას. ევროპელ მყიდველებს შეეძლებათ შეუკვეთონ 508 იმავე სამ ვერიას
ერთადერთი ცვლილება ძრავის დიაპაზონში არის ზომიერი ჰიბრიდული ვერსიის გამოჩენა 180 ცხენის ძალით. გარდა ამისა, ბენზინ-ელექტრო 508-მ მიიღო უფრო თანამედროვე ელემენტები სიმძლავრის ხუთ პროცენტიანი ზრდით. ახლა შემადგენლობა შედგება ბენზინის ვერსიისგან 1.2 ტურბო ძრავით (130 ცხ.ძ.), იგივე სიმძლავრის 1.5 ლიტრიანი დიზელის ვერსიით და სამი ჰიბრიდისგან, რომელთა მაქსიმალური სიმძლავრეა 180, 225 ან 360 ცხენის ძალა.
Sport Engineered-ის ვერსიაში შენარჩუნებულია სრული ამძრაობა, დანარჩენი Peugeot 508 კი შეიძლება იყოს მხოლოდ წინა ამძრაობით. გადაცემათა კოლოფის ორი ვარიანტი არსებობს: ჩვეულებრივი 8 სიჩქარიანი ავტომატური Aisin ან მისი განახლებული ვერსია ბრუნვის გადამყვანის ნაცვლად "სველი" გადაბმულობით და ინტეგრირებული ელექტროძრავით - რომელსავც ჰიბრიდები მოირგებენ.
ევროპაში განახლებული Peugeot 508 ოჯახი ზაფხულში გამოჩნდება; ფასები გამოცხადდება გაყიდვების დაწყებამდე. ფასის შესამჩნევი მატება ამჟამინდელი 41-42 ათასი ევროდან ალოგიკური იქნება, რადგან 2019 წლიდან მოყოლებული ლიფტბეკებისა და ვაგონების ევროპული გაყიდვები 44 პროცენტით შემცირდა.