Xiaomi-ს ელექტროსედანმა მიიღო შუშის დამრეცი სახურავი, კონტრასტული ჩაძირული კარის სახელურები, უჩვეულო ფორმის ოპტიკა და უკანა ხედვის სარკეები მცირე კორპუსში.
ფოტოზე ასევე ჩანს შავი დეტალი ფრთაზე და ლიდარის თავი საქარე მინის თავზე. როგორც ცნობილია MS11/Modena-ს ერგება ჰიბრიდული მყარტანიანი ლიდარი AT128 როგორც ძირითადი და კიდევ რამდენიმე ლიდარი, რომლებსაც ავტომობილი გამოიყენებს ავტონომიური მართვისას.
Xiaomi-ს ლიდარებით უზრუნველყოფს ჩინური Hesai Technology. რაც შეეხება ელემენტებს, მომწოდებლად შერჩეული არიან ჩინური— BYD და CATL, ამასტან ეს უკანასკნელი კომპანიას მიაწვდის მოწინავე ელემენტების ბლოკს Qilin, რომელიც 0-დან 80%-მდე 15 წუთში იმუხტება. ის მოდელის ყველაზე ძვირიან ვერსიას ერგება. ელექტროძრავზე ამ ეტაპზე მხოლოდ ის ვიცით რომ თავად Xiaomi-ს შემქნილია.
მოსალოდნელია, რომ ჩინეთის ბაზარზე ავტომობილი 2024 წლიდან გამოჩნდება.