კომპანიამ უარი თქვა პალტფორმაზე Toro და გადაბარგდა MLA პლატფორმაზე, რომელიც ეკუთვნის ბრენდის მფლობელ კონცერნს Stellantis. შედეგად კი Fastback ითამაშებს კომპაქტური ჰეჩბეკების სეგმენტში, რომელშიც მაგალითად არის Volkswagen Nivus.
უკვე ცნობილია, რომ მას ბრაზილიაში 1,0 ლტირიანი ძრავით წარმოადგენენ, რომლის სიმძლავრე 125 ცხენის ძალა იქნება და დაწყვილდება ვარიატორთან. იქნება უფრო მძლავრი ვერსიაც 1,3 ლიტრის მოცულობითა და 185 ცხენით, რომელსაც ექვსდიაპაზონიანი ავტომატი ერგება. მისთვის არაა გათვალსიწინებული
Fastback-ის აწყობა ბრაზილიის ქარხანაში მოხდება. ის ლათინური ამერიკის ქვეყნებში 2023 წლიდან იქნება ხელმსიაწვდომი, ხოლო სხვა ბაზრებზე არც კი გამოჩნდება.