კონსალტინგ კომპანია Knight Frank-ის ცნობით ბოლო 1 წელიწადში კალსიკური ავტომობილები 3%-ით გაიზარდა, ხოლო ბოლო 10 წელიწადში 164%-ით, თუცმა ეს არ არის საუკეთესო მაჩვენებელი, მაშინ როცა საკოლექციო ვისკის ფასი ამავე პერიოდში 428%-ით არის გაზრდილი.
მიუხედავად ამისა კლასიკური ავტომობილები სულ უფრო ძვირდება და ამასთანავე მათ სულ უფრო ხშირად ყიდულობენ.
მეორე ადგილზე გავიდა AMC Gremlin (1974)(ფოტოზე ნაჩვენები მოდელი). მის დიზაინს HotCars უაზროს უწოდებს, ხოლო სვლის ხარიხს სუსტს.
ჩამონათვალში შემდეგია Triumph TR7 (1978), რომელსაც სუსტი ძრავი ჰქონდა, ასეთივე მიზეზით ჩამონათვალში მოხვდა Triumph Spitfire 1500.
საეჭვოა Ford Pinto-ს შეძენაც, რომელიც წამროების დაწყებიდან ამლევე გაიწვიეს სატერფულის აგზის პრობლემის გამო.
კიდევ ერთი ასეთი წუნდადებულია როდსტერი Cadillac Allante (1987) — დაგვამხასოვრდა სუსტი დინამიკით, ცუდი მუხრუჭებით და სახურავით. Mazda RX-7-ს (1982) კი ძრავი უმტყუნებდა ხშირად. აქვეა სანავთობო კრიზისი პირმშო 1973 წლის Ford Mustang II, რომელიც არც მასქლქარი იყო. აი 1962 წლის Dodge Dart-ს კი სილამაზე აკლდა. და ბოლოს ეს არის 1979 წლის Chevrolet Chevette რომელიც ჯერკიდევ კონვეიერზე იშლებოდა, ხოლო ასამდე ასაცქარებლად 20 წამი სჭირდებოდა.