Peugeot-ს ევროპული გაყიდვები მხოლოდ 3%-ით გაიზარდა 943,805-მდე, ახლო აღმოსავლეთში და აფრიკაში 20%-ით 109,876-მდე, ლათინურ ამერიკში კი 52%-ით 83,429-მდე. ჩინეთში გაყიდვებმა კი მხოლოდ 37,815 მაშინ როცა 2016 წელს ბრენდმა აქ ნახევარ მილიონამდე ავტომობილი გაყიდა.
ყველაზე გაყიდვად მოდელებს შორის კი არიან პატარა ზომის 208 + 12% 270,700-მდე და პატარა ქროსოვერი 2008 + 28% 247,600-მდე.
ამასთან 12%-ით არის აგზრდილი ბრენდის
ბრენდის პარტნიორი Citroen-ის გაყიდვები კი გასულ წელს 7%-ით გაიზარდა. კონცერნი Stellantis მასში შემავალი რბენდების გაყიდვების შესახებ ინფორმაციას სრულად 23 თებერვალს წარმოადგენს.