ძალისმიერი მოწყობის მიხედვით Taycan GTS იკავებს ადგილს Taycan Turbo და Taycan 4S-ს შორის, წარმოადგენს რა მათ შორის „ოქროს შუალედს“. ის ოვერბუსტ რეჟიმში 598 ცხენის ძალას იძლევა, რაც 82 ცხენით ნაკლებია Turbo-ზე და 27-ით მეტი 4S-ზე.
გარეგნულად ავტომობილმა მიიღო ბევრი შავი გაფორმების დეტალი. ასევე მქრქალი შავია ბორბლები Taycan Turbo S Aero Design 20 დიუმით, ხოლო ოპციის სახით 21-იანი RS Spyder Design. ჩამუქებულია მატრიცული ფარებიც.
განსხვავებით Taycan Cross Tourismo-სგან, Sport Turismo ორინეტირებულია ასფალტზე, მას არ აქვს უგზოობის სვლის რეჟიმი და ველოსიპედის სამაგრი საარგულზე. სალონში გამოყენებულია მიკროფიბრა Race-Tex.
მასზე შეკვეთების მიღება უკვე დაწყებულია: სედანი GTS 131 400 დოლარი ღირს, ხოლო უნივერსალი GTS Sport Turismo – 133 300 დოლარი. პირველ ეგზემპლარებს მსურეველებს მომავალი წლიდან მიაწვდიან.