აღსანიშნავია, რომ «АвтоВАЗ»-მა საკუთარი წარმოების დიზელის ძრავზე მუშაობა 80-იან წლებში დაიწყო. უკვე პირველი საჩვენებელი მოდელი გაჩნდა შუა წლებში და ეს ძრავი მოირგო 2103-მმა. ეს იყო 1,45 ლიტრიანი ძრავი 55 ცხენის ძალით.
1988 წელს მან წარმატებით გაიარა ტესტი, თუმცა სერიულ წარმოებამდე ვერ მივიდა, უფრო იმიტომ, რომ არ ჰქონდა
დიზელის „ოთხიანი“ სულ ხუთი წელი გამოდიოდა და 2004 წელს მისი წარმოება შეწყდა. სულ, ჯამში გამოვიდა 6 ათასი ასეთძრავიანი „ჟიგული“. ამ დროისთვის რამდენი მათგანი დარჩა ამ უნივერსალის, უცნობია. თუმცა ერთ-ერთ მათგანში გამყიდველი 85 ათას რუბლს ითხოვს.