მისი თქმით, ასეთ დროს აღარც პროტექტორს აქვს დიდი მნიშვნელობა. განსაკუთრებით ყურადღებით უნდა იყვნენ ისეთი მძღოლები, რომლებსაც ზამთარში დიდი გარბენი არ უფიქსირდებათ. ასეთ შემთხვევაში ისინი საბურავებს ნაკლებად ცვეთენ, რაც იმას იწვევს, რომ საბურავის პროფილი ჯერ კიდევ კარგია და მძღოლს მიაჩნია, რომ საბურავი ჯერ კიდევ მწყობრშია.
ზოგადად, როდესაც საბურავის ასაკი 6 წელს მიაღწევს, ის აუცილებლად უნდა შეამოწმებინოთ და თუ საჭიროა, შეცვალოთ. საბურავის ასაკს ე.წ. DOT-ნომრით დაადგენთ,
თუ აღმოაჩენთ, რომ თქვენი საბურავის ასაკი 6 წელზე მეტია, რაც უნდა მისაღები იყოს მისი ვიზუალური მდგომარეობა, შემოწმება მაინც საჭიროა.
ასევე დაგაინტერესებთ:
როგორ დავზოგოთ საწვავი?
რჩევები მანქანის ეკონომიური მართვისთვის
ასე უნდა გადაუღოთ ფოტოები გასაყიდ ავტომობილს
როგორ გავყიდო მანქანა?
8 წესი ავტომობილის ჯანმრთელობისთვის
როგორ დავემშვიდობოთ დაორთქლილ მინებს მანქანაში?
როგორ უნდა ვიცნოთ ჯანმრთელი ძრავა?
რა დროს რა უნდა გამოვუცვალოთ მანქანას?
როგორ მივხვდეთ, ნაავარიებია თუ არა ავტომობილი?
ფრთხილად ამ მანქანებთან!
როგორი მანქანაა 10 წლის E-კლასი?
ასევე დაგაინტერესებთ:
რა რჩება მანქანისგან 19 წლის შემდეგ? (+ VIDEO)
მილიონერი BMW, რომელიც დავშალეთ
და ყველა დეტალი შევამოწმეთ!
რამდენად გამძლეა Volvo XC90?
ნაღდი ამერიკელი თავისი პლუსებით და მინუსებით
მანქანა, რომლის შეძენას არ ინანებთ: Honda CR-V
ვარგა ეს ჰამერი?
რატომაა ის ასეთი იაფი?
ყველაზე იაფი და იორღა ”ჯიპები”: Honda CR-V
ყველაზე იაფი და იორღა ”ჯიპები”: Toyota RAV 4