„არსებული პრაქტიკით, იმპორტიორს, რომელიც ავტომობილების ნაწილებზე მუშაობს, უწევს 400-500 ან ზოგან 600 დოლარი გადაიხადოს იმპორტიორ ქვეყანაში, დააშლევინოს ავტომობილი და ისე შემოიტანოს ჩვენს ქვეყანაში. ან უწევთ შემოიყვანონ მთლიანი ავტომობილი, განაბაჟოს ჩვეულებრივ აქციზის გადასახადით, რაც შესაბამის ავტომობილზეა დადგენილი და შემდეგ დაშალოს ნაწილებად.
იმის გამო, რომ დღეის მდგომარეობით, ლოგისტიკური ხარჯები საკმაოდ გაიზარდა და ეს 400-600 დოლარი რთული გადასახდელია, ვთავაზობთ სახელმწიფოს ავტომობილის ჩამოყვანის შემთხვევაში,
ავტორი:თაია არდოტელი
წყარო:bpn.ge