კომპანია Bizzarrini-მ მხოლოდ ხუთი წელი იარსება, 1964 წლიდან 1969 წლამდე. ამ დროის განმავლობაში მან გამოუშვა მხოლოდ რამდენიმე მოდელი, რომელთა შორის ყველაზე ცნობილი იყო 5300 GT კუპე. სამი წლის წინ, Pegasus Automotive Group-მა შეიძინა ბრენდის
თუ რა მივიღეთ საბოლოოდ დღეს გამოქვეყნებული ფოტოებიდან ჩანს. სუპერქარს აქვს კლასიკური პროპორციები, დამახასიათებელი ორი სლოტი წინა ბოლოზე და სამკუთხა უკანა სახურავის სვეტები. აეროდინამიკა დამუშავდა Ferrari 250 GT SWB Breadvan-ის პრინციპების მიხედვით, ანუ სხეულის ფორმის ოპტიმიზაციის გზით. ფორმულის გამყოფი, უკანა დიფუზორი და თითქმის შეუმჩნეველი ფიქსირებული ფრთა პასუხისმგებელია მანქანის გზაზე დაჭერაზე. რა თქმა უნდა, ყველა გარე პანელი დამზადებულია ნახშირბადის ბოჭკოსგან. მონოკოკის მსგავსად, რომელიც საფუძვლად უდევს Giotto-ს.
სიახლე მიემართება გამოცდილ მძღოლებს, რომლებიც აფასებენ „სიწმინდეს, ავთენტურობას და იშვიათობას“. Bizzarrini V12 ბუნებრივად ასპირირებული ძრავა დაწყვილებული რვა სიჩქარიანი DCT რობოტით ასევე იქნება პასუხისმგებელი "სისუფთავეზე". მისი მოცულობა 6626 კუბური სანტიმეტრია. რიცხვები შემთხვევითი არ არის. მათში მითითებულია თარიღი - 1926 წლის 6 ივნისი. ამ დღეს ლივორნოდან მდიდარი მიწის მესაკუთრის ოჯახში ბიჭი დაიბადა, რომელსაც ჯიოტო ერქვა. Giotto-ს ტესტები მხოლოდ 2024 წლის ბოლოს დაიწყება. პირველი მიწოდება დაგეგმილია 2026 წლის დასაწყისში.